w32 Blaster Worm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basss

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
Hallo allemaal,

Ik plaats dit bericht op veilig modus met verbindingsmogelijkheden, omdat ik mijn Firefox, Explorer en Chrome niet meer kan opstarten. Tevens kan ik geen andere programma's meer opstarten in normale modus. Bij alles wordt de melding "W32 Blaster Worm" infected your pc, please startup virusscanner" of woorden van gelijke strekking.

Ik weet me geen raad, had op een ander forum al een soortgelijk topic gezien waarbij gesproken werd over HiJackThis en FindyKill. HiJackThis kon ik na downloaden niet installeren door veilige modus en FindyKill bleek Franstalig na downloaden. Ik kan wel een beetje Frans dus heb FindyKill geinstalleerd en zijn werk laten doen. Hierna leek het virus even weg, kon één keer Chrome opstarten en één pagina opstarten waarna alles automatisch afsloot en de meldingen over de W32 Blaster Worm weer kwamen.

Needing help fast :-)

Thanks man. Heb het gedaan en het lijkt er in eerste instantie op dat de worm weg is.. ik ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat.
Er startte, doordat ik die iso gebrand had en de cd in de cd-romdrive had zitten toen ik de pc opstartte, een soort systeemherstel op. Hierdoor is eea gefixt denk ik..

Nogmaals, thanks!

Graag gedaan en als shet daarmee opgelost is zet je dit dan ook op opgelost?

Ben ook vandaag tegen de W32.Blaster.Worm aangelopen ondanks een goed antivirus programma (Macafee). Heb de computer opgestart in de veilige modus. Vervolgens heb ik in de veilige modus een systeemherstel uitgevoerd naar een eerdere datum. Alles gelukt, besmetting verdwenen !!
Simpel en snel.........

Deze topic is dusdanig gedateert dat deze met rust gelaten mag worden. Topic gaat op slot en wordt overgedragen aan de afdeling BNw(Betere Naslagwerken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan