W32.HLLW.Gaobot.gen

Status
Niet open voor verdere reacties.

missmable4ever

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2004
Berichten
5
Hallo iedereen,

Aangezien ik niet weet aan wie ik me moet richten doe ik het maar in het algemeen.

Ik krijg telkens een melding dat W32.HLLW.Gaobot.gen als virus op mijn computer zit en ik krijg hem er niet af. Ik heb al vanalles geprobeerd maar hij gaat er niet af.

Heeft er iemand suggesties??? :(

Met vriendelijke groet,

Danielle
 
Geplaatst door missmable4ever
Aangezien ik niet weet aan wie ik me moet richten doe ik het maar in het algemeen.
Dat is ook de gebruikelijke manier.:)
Welkom op Helpmij.nl.

Kijk eens hier.
Met dit tooltje kun je het verwijderen.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Gaobot HELP!!!!

Ben ik weer.

Bedankt voor alle tools die ik heb gekregen. Nu is het alleen zo dat ik hier al vanaf vanmorgen mee bezig ben en inmiddels een beetje begin gek te worden. Als deze dingen heb ik dus al geprobeerd en er komt niks uit of er word gezegd dat hij niet aanwezig is op mijn computer terwijl dit wel het geval is?!?

Toevallig nog meer suggesties???? :eek:

Groetjes

Danielle
 
Danielle als je die programmaas toch op je pc hebt staan probeer het eens in veilige modus te scannen.

En dan bedoel ik je virusscanner(als je die hebt dan) en die remover tool.
In veilige modus kom je door tijdens opstarten constant op F8 te drukken kom je in een keuzemenu en daar kies je voor veilige modus.
Hier in ga je flink scannen en dan hoor ik het wel weer.
suc6
 
Hoi Maikel,

Dit alles heb ik inmiddels gedaan en volgens mij ben ik er inderdaad vanaf. Dus bedankt voor alle informatie, je zult wel begrijpen dat ik niet zo'n held ben met computers. Nu is het zo dat ik de volgende programma's ter beveiliging op mijn computer heb staan, zijn die goed of zeg je van je kan beter die en die downloaden (gratis):

- Norton
- Ad-Aware SE Personal
- Spyware Doctor

In ieder nogmaals bedankt voor alle hulp en dit geldt voor iedereen.

Groetjes Danielle :)
 
norton is wel goed mits up to date.
adaware se is goed, ook regelmatig updaten.
heb je in die norton ook een firewall?

ik zou het programma
spywareblaster 3.2 er nog bij doen dan zit het wel goed.
spywareblaster ook even updaten en dan enable all protection drukken dan hoef je hier niets meer te doen dan af en toe kijken voor updates.

gebruiksaanwijzing spywareblaster
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de titel van je vraag aangepast.
De volgende keer graag zelf een betere titel verzinnen.
Titels met "Help!!!", hebben we niks aan.
Daarbij benadeel je jezelf, doordat niet meteen zichtbaar is welk probleem je hebt.;)
 
Geplaatst door maikel9
heb je in die norton ook een firewall?

Wil je die vraag ook nog even beantwoorden, missmable4ever? Een firewall is namelijk buitengewoon belangrijk.

Heb je Norton Internet Security, dan heb je al een firewall.
Maar heb je alleen Norton AntiVirus, dan zul je nog een firewall moeten installeren.

Er zijn diverse goede gratis firewalls, bijvoorbeeld:
Sygate: http://soho.sygate.com/products/spf_standard.htm
Kerio: http://www.kerio.nl/kpf/
 
Hoi Buffy,

Dat weet ik eigenlijk niet, zal het is gaan nakijken en anders gebruik ik er zo een ie je had aangegeven.
In ieder geval bedankt voor alle hulp en informatie.
Ik heb er persoonlijk heel veel aan gehad ben namelijk zo'n anderhalve dag bezig geweest it virus te verwijderen.

Groetjes Danielle
 
als je norton internet security hebt dan zit er een firewall bij,en als er norton antivirus staat wanneer je norton opent heb je geen firewall.
goed om te horen dat het weer goed is. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan