w32.jeefo

Status
Niet open voor verdere reacties.

just4dfun

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 apr 2005
Berichten
3
Heej,

Ik zit met het probleem dat gister mijn computer is besmet met het virus w32.jeefo (onder windows xp). Ik heb via een removal tool dit hele virus van mijn computer af kunnen krijgen. Dit heb ik vanuit windows 98 gedaan (heb deze altijd naast windows xp op mijn computer staan). Er zijn nu heel wat bestandjes van de computer af en windows xp laadt tot het welkomstscherm en dan doet het helemaal niets meer (ook geen ctrl-alt-del). De veilige modus heeft hetzelfde probleem. Heb al geprobeerd om windows xp via cd eroverheen te zetten, maar dan wil de setup de map van windows xp verwijderen en dan gaan installeren. Ik ben bang dat dan alle programma's niet meer werken. Ook heb ik de hersteloptie van de setup gebruikt, maar na chkdsk te hebben uitgevoerd, zegt hij dat er onherstelbare fouten zijn. Het lijkt mij toch echter een niet zo'n groot probleem, doordat er een paar bestandjes overschreven moeten worden.

Iemand een idee hoe dit probleem op te lossen? Of hoe windows-setup de huidige windowsversie kan overschrijven (zonder enig bestandsverlies).

Alvast bedankt,

Maarten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan