sinds een aantal weken heb ik last van deze trojan, die norman altijd detecteerd als ik mijn pc opstart. het blijft niet bij 1 melding, 2 tot 12 keer dezelfde melding is geen uitzondering. hij vindt altijd die pandex en plaatst hem zogezegd in quarantaine, hij herhaalt dit altijd :s
dit is zeer irritant, je kent dat geluidje wel van norman als ie iets vindt?
ook vindt hij Agent.klm ofzoiets gelijkaardigs, en rootkits.
als ik rose online (een game) wil opstarten geeft hij ook weer 2 meldingen van deze trojan, waardoor ik heel hard ga laggen in het spel.
ik krijg deze trojan met geen enkele antivirus weg: spybot, norman, ad-aware..
sinds een paar dagen begint mijn pc trager en trager te gaan, en beginne sommige programma's niet meer te werken.
aan wat kan het misschien liggen: ik heb eens mijn temp map leeggemaakt? ik heb eens een spel (maplestory) van een link gedownload die ik niet kende? want toen zijn de problemen begonnen.
hulp aub.
dit is zeer irritant, je kent dat geluidje wel van norman als ie iets vindt?
ook vindt hij Agent.klm ofzoiets gelijkaardigs, en rootkits.
als ik rose online (een game) wil opstarten geeft hij ook weer 2 meldingen van deze trojan, waardoor ik heel hard ga laggen in het spel.
ik krijg deze trojan met geen enkele antivirus weg: spybot, norman, ad-aware..
sinds een paar dagen begint mijn pc trager en trager te gaan, en beginne sommige programma's niet meer te werken.
aan wat kan het misschien liggen: ik heb eens mijn temp map leeggemaakt? ik heb eens een spel (maplestory) van een link gedownload die ik niet kende? want toen zijn de problemen begonnen.
hulp aub.