W32/Stanit

• Onderwerp starter Onderwerp starter mas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mas

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2003
Hallo

Ik krijg sinds een paar dagen van mijn virus scanner de melding dat sommige bestanden zijn geinfecteerd met het w32/stanit virus. Het gaat altijd om .exe bestanden. Nu, telkens als ik een map open waar .exe bestanden zijn, krijg ik te horen dat ze geinfecteerd zijn:confused:
Met een virus scan vind ik geen virussen, ook niet met een aantal online virusscanners. En ook HijackThis laat geen rara programmas zien die op me pc draaien.

Edit:
Ik heb windos xp pro sp2, AntiVir6, zonealarm en ik scan regelmatig met ad-aware. Alle progs zijn up to date.

het vreemde is dat wanneer ik een scan maak van mij hele hardeschijf AVG niets vindt, maar als ik dan bijv een map in Mijn Documenten open waar zich een .exe file bevindt, dan herkent AVG dat als een virus.
Bijv. ik open het map Patches en pas dan geeft AVG aan dat de 2 bestanden die daarin zaten (RedAlert patch en PES patch heb ik beide al heel lang) geinfecteerd zijn met w32/stanit. Enzo gaat het bij bijna alle mappen waar .exe bestanden zitten :(

RedAlert Patch piept mijn KAV ook over moet ik zeggen..

ALLE mappen? Allemaal hetzelfde virus?

Alle mappen die in Mijn documenten staan (dus alle .exe bestanden op Mijn Documenten)

Het probleem is opgelost :) Diezelfde dag verschenen er twee updates van antivir, maar ik ben wel een paar bestanden kwijt geraakt:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan