w32.tinfi.worm

Status
Niet open voor verdere reacties.

BBKiller4Life

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2002
Een kennis van mij is geinfecteerd met het w32.Pinfi.worm virus en ze heeft geen Norton Utilities.
Het systeem is tergend langzaam. Is er een manier om dit virus te verwijderen zonder antivirus software.
Mischien een of ander toooltje wat dat verwijdert.
Ik heb al bij symantec gekeken maar hun zeggen gewoon, draai liveupdate en doe een scan. Maar aangezien ze geen antivirus heeft... :mad: is dat ook geen optie.
Dus hulp is welkom.
Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Ze heeft wel maar een inbelverbinding via de vaste tel. lijn. En hoe lang kan dit dan duren...?
Is er geen tooltje specifiek voor w32.tinfi zoals ook voor w32.blaster.worm en etc.

Het tinfi virus kon zowel bij norton als bij virusalert niet gevonden worden, weet je zeker dat dit de naam is?

Hoe weet je trouwens de naam van het virus als ze geen scanner heeft?

Een online scan kan wel eens een poosje gaan duren, zeker op een telefoonlijn.

Je kan ook even een virus scanner lenen en anders moet je vanavond na 19.00 uur inbellen.

BBKiller4live

Er is een speciale Button Systeem onder aan dit kader waar je jouw PC spec. in kan vermelden.

Na 19.00 en in het weekend is het tarief voordeliger.
Ik meen zelfs dat het na 24.00 nog goedkoper is ( moet ik even nakijken bij www.kpn.nl ).

Inderdaad na 24.00 is het goedkoopst, dus moet je even een stukje nachtrust opofferen.

Re: BBKiller4live

Geplaatst door Will-Well
Er is een speciale Button Systeem onder aan dit kader waar je jouw PC spec. in kan vermelden.
Ja weet het maar vind het leuk om me eigen spec's te zien, ik gooi het binnenkort wel om.
Geplaatst door Will-Well
Inderdaad na 24.00 is het goedkoopst, dus moet je even een stukje nachtrust opofferen.
En dat wordt dan inderdaad weinig nachtrust.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan