w3wp.exe memory error windows server 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcel Dekkers

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2005
Ik heb een windows server 2003 enterprise edition draaien met domain, dns, routing and remote acces en dhcp.

nu krijg ik steeds de volgende melding te zien tijdens het reboten of als hij een tijdje aanstaat.

The instruction at "0x01ad0340" referenced memory at "0x01ad0340". the memory could note be "read".

Click on OK te terminate the program
Click on CANCEL te debug the program

wat kan hier het probleem zijn ???
memtest86 geeft geen fouten en ik heb al windows server 2003 herinstalleerd maar dat helpt ook niet.

Altijd even in Logboeken (Start -> Uitvoeren -> Eventvwr.exe) kijken onder de secties Toepassing en Systeem. Waarschijnlijk staan de details van deze melding in de sectie Toepassing.

Zonder verdere vermelding van details vrees ik dat ik (en misschien anderen met mij) je foutmelding niet kunnen volgen, laat staan een oplossing aandragen.

We horen het wel.

Tijs.

w3wp.exe is een programmatje wat betrekking heeft op worker proceses in IIS
als je die server als webserver gebruikt kunnen er een aantal dingen aan de hand zijn
het kan komen uit een foutieve IIS installatie of configuratie
of uit het niet goed installeren van het .net framework
verder als je asp pagina`s draait kan het zitten in een foute assembly

kijk goed in je logfiles waar het probleem zich voordoet en installeer opnieuw datgene wat problemen veroorzaakt

dat is het hem nou juist hij zegt het gewoon terwijl hij aanstaat en er niks aan de hand is en ik draai inderdaar IIS en .NET Framework

Het bleek problemen te zijn met de nvidia chipset drivers de nieuwste geinstalleerd en nergens problemen meer mee !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan