w7 installeren op ssd

Status
Niet open voor verdere reacties.

groentje1

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2011
Berichten
836
Beste.

Ik ben al enige tijd met pc enzo bezig maar ik ken niet zo veel van software.

Ik zou graag een ssd installeren in mijn huidige pc maar als je w7 op een andere hdd installeert dan kan ik hem niet activeren.
ik kan wel de code gebruiken maar dan moet je na de installatie nog eens activeren via telefoon en dat lukt niet.
Jullie begrijpen dat ik eerst zeker wil zijn voor ik een ssd bestel,ik zou ook een illegale versie kunnen installeren maar dat zou ik liever niet doen.

hopelijk kan iemand me helpen met het activeren.
ps als je hem activeert kan je dan nog de oude versie op de andere hdd gebruiken.

Alvast bedankt
 
Tuurlijk kan dit

Gebruik Advanced Tokens manager
daarmee kun je een backup maken van je activatie en alles
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja dat weet ik maar ik zou eigenlijk net een nette versie willen hebben ipv van alle troep van 2 jaar ver op een kleine ssd
 
oke

Dus eigenlijk een Schone Installatie??

Gewoon Windows Geheel Opnieuw instaleren?

Vanaf de windows 7 dvd (als je die hebt)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Windows activatie is gebasseerd op de hardware.
In sommige gevallen kunnen hardwarewijzigingen vragen om opnieuw te activeren.
Als je windows telefonisch activeert lukt het altijd, omdat mocht dat mislukken en het wordt niet geaccepteerd als je de tekens invoert, dan krijg je een medewerker aan de lijn.
En omdat je niks illegaals doet zijn de mogelijkheden dus zo dat je altijd kan activeren, hoe je dat dan doet kan misschien verschillen.
Dus probeer het nogmaals telefonisch, ik heb het onlangs gehad toen ik office 2010 van de ene computer naar de ander had geloodst.
Ik wilde op de computer waar ik office op had gezet niet activeren, toen kreeg ik een medewerker aan de lijn, dus doe het in kantoor uren.
Toen was het zo gepiept, ik kon het nummer intypen en de activatie werkte.

Nederland

020 713 9240

0800 023 3487
 
Laatst bewerkt:
ik heb w7 wel van een ilegale site maar zonder sleutel ofzo en ik installeer van mijn oude istallatie. is dit een probleem
 
Laatst bewerkt:
hoe bedoel je oude instalatie

de oude product code?
of de oude windows 7?

dus je wilt de setup van windows 7 vanaf je desktop openen?
dat kan dan moet je de iso uitpakken met bijv. win rar of 7-Zip

en dan setup.exe uitvoeren

PS: Je kunt geen stations formatteren!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@SherinBloemendaal: Enkele berichten van je samengevoegd. Indien er nog geen tegenreactie is op een bericht van je, kan men de knop "bericht aanpassen" gebruiken.;)
 
Je moet wel een geldige product key van de versie hebben.
 
wel ik bedoelde de installatie uitvoeren vanaf de oude hdd op de nieuwe ssd maar dan krijg ik het probleem dat het boot bestand op de oude hdd staat waardoor beide schijven moeten zijn aangesloten om w7 optestarten.
vroeger installeerde ik xp van via hirens boot cd toen lukte het wel maar w7 kan vanaf dit platform niet ge installeert worden.
 
En moet die oude hdd er uit na het installeren?
Zo niet kunnen de bootgestanden daar best blijven staan.
Wil je dat niet moet je de oude hdd afkoppelen en dan windows installeren op de ssd kaart.
Of je moet eerst de oude bootbestanden (partitie verwijderen) er af halen, maar dan is de kans groot dat windows de bootbestanden weer op de oude hdd zet.
Vanaf welke schijf wordt er in de bios gestart nu?
De schijf met de bootbestanden staat dan normaal gesproken op first boot.
Als je op beide schijven bootbestanden hebt staan, wat ook kan als je de hdd afkoppelt en op de ssd kaart windows installeerd,
dan is de firts boot in de bios de schijf waarvan de boot wordt gestart,

Dus vanaf de hdd installeren? wat bedoel je daar precies mee?
Heb je de install bestanden om windows te installeren op je oude schijf staan?
zet die dan op een usb of dvd.
 
Laatst bewerkt:
sorry voor de late reactie
Ik heb W7 geinstalleerd via usb en geactieveerd zonder probleem.
Bedankt iedereen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan