W7 onthoudt account niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Sinds enkele dagen nieuwe computer met Windows 7 en live mail. Account aangemaakt en mails komen binnen. Na afsluiten comp. en daarna (bv andere dag) weer aanzetten, zijn de account gegevens weg. Oude account verwijderen en weer opnieuw invoeren. De mails rollen binnen. Ziggo stelt dat de fout bij mij ligt en kan dus niets doen. Hoe houd ik mijn account?

probeer eens

Onder Windows7 zijn standaard de rechten om het wachtwoord op te slaan onvoldoende. MS heeft zijn ouden software niet netjes geprogrammeerd. Het voldoet niet aan de eisen van UAC onder Vista en Win7.

Oplossing:
Outlook één keer starten met admin rechten. Klik Start (Of Win-toets) > Blader (Alle Programma's > naar het opstartpictogram van Outlook > RMK op het pictogram > Kies "Als administrator uitvoeren"

Haal nu de mail op en plaats het vinkje bij wachtwoord onthouden.

Ik heb/gebruik geen outlook. Outlook express is gewijzigd in windows live mail. Jouw aanwijzingen lopen dus "vast" Overigens wat betekent RMK?

Bertus, is mijn antwoord te star. Sorry. Ik zoek wel een oplossing

het lukt niet. Zal contact telefonisch opnemen met microsoft. Via de mail doen ze heel moeilijk.

Met mijn wederom een andere computer is het probleem in THANS Outlook opgelost. Bedankt voor jullie inzet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan