w7 opnieuw installeren gegevens behouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

tvkijker

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2006
Beste allen,
Een virus heeft mij geplaagd en ik moet w7 opnieuw installeren. Uit het verleden weet ik dat je dan problemen met identiteiten o.i.d. krijgt en ondanks je files die je gebackupped hebt, je ze niet kan inlezen. Krijg ik dat nu weer en wat moet ik doen. Ik kan outlook nu niet meer starten om alles te importeren, maar ik van van afstand (via netwerk) wel lezen wat op schijf staat.

Alvast heel erg bedankt,
Dirk

wel aangezien je met een virus zit is dit nu niet echt aangeraden om te doen wat je best doet als je hdd volledig gewist is.

je neemt een cloon van je harde schijf en je zet deze op een veilig plaats in je netwerk en je maakt ook een boot disk.
als je dan nog eens een virus hebt heb je maar die cloon terug te zetten en kan nog aan alle date (natuurlijk moet je de cloon goed beheren regelmatig update naar mate je data toeneemd)

andere harde schijf partitie lost dit outlook probleeem op

Beste mensen,
Bedankt voor jullie antwoorden, maar lost dit mijn outlook probleem op ? Kan ik alle verzonden items etc weer terugkrijgen door ze gewoon te importeren ?

Groeten,
Dirk

pst bestand overzetten

Hallo 56

Bedankt en dat kan ik gewoon importeren, of moet ik het.pst bestand overschrijven en is er 1 pst bestand of voor elke account of veld ? En waar staat het ?

Heel wat vragen, alvast bedankt,
Gr,
Dirk

Dat staat hier: C:\Users\Jouw naam\Documents\Outlook-bestanden\

dank tot slot

Hallo 56,
Bedankt ik ga aan d eslag. Dat zal wel even in beslag nemen overigens. Eerst Vista installeren en dan een W7 update en dan Office. Niet leuk maar ik weet niet beter. Onder W7 forum deel heb ik mijn crash probleem aan d eorde gebracht, maar er zijn geen oplossingen aangereikt. De hele boel , image-backup-systeemherstel etc, zijn niet meer benaderbaar. Terwijl ik wel de veilige modus kan opstarten.

Groeten,
Dirk

heb je die bestande geback-up op een usb-stick ofzo het enigste wat je moet doen is het e-mailaccount opnieuw instellen.

reactie

Nee , het staat op de C: schijf , maar daar maak ik eerst wel een copy van. Bedankt in ieder geval ik ben dacht ik gerustgesteld. Wat mij betreft beantwoord en slotje

Gr. Dirk

Ik zou van de noodzakelijke dingen een copy maken en dan even posten als het klaar is en gelukt is.

slotje

OK zal ik doen, maar ik ga eerst 4 weken op vakantie. Even bijkomen van alle ellende. De PC laat ik dan maar even rusten.Wie weet is het virus dan wel dood.

Nee dat is niet..... een pc virus blijft leven, maar veel plezier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan