W8 op een P4 !?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Dat zal je met deze kunnen controleren.
Of hier de systeemeisen.

Laatst bewerkt:
Ja, maar dan moet je wel de drivers voor Windows 7 hebben. Ik heb hier nu Windows 8 Enterprise x86 op mijn Pentium 4 machine en het loopt heel soepel. Dit zijn de specificaties van die PC:
Pentium 4 517 @ 2,93 GHz
2GB DDR3 RAM
Intel Graphics Media Accelerator X3100

De PC start zeer snel op en is veel sneller dan ie met Windows 7 was. Ik gebruik gewoon de drivers van Vista (audio) en 7 (VGA) voor deze PC. Ik vind Windows 8 erg fijn:D!

Succes:D!

Laatst bewerkt:
Wel een strakke titel, "windows 8".:cool:

Zou eig niet weten waarom je dat zou willen als nu alles draait, maar ja, toch mooi lichtmetalen wielen onder je deuxevaux.

Als je nu al Windows 8 op je Pentium 4 hebt draaien dan kun je toch zelf concluderen of het soepel loopt of niet?

Of begrijp ik het nou niet goed?

Zal wel lukken denk ik. maar waarom wil je Windows 8 überhaupt installeren?
neem van mij aan dat Windows 7 en Xp 100X fijner zijn.

Had jij geen problemen dan met NX op uw Pentium 4 processor?
Ik heb een Pentium Dual Core T3200 maar ik moet NX inschakelen en dat lukt blijkbaar niet in het BIOS menu.

Had jij geen problemen dan met NX op uw Pentium 4 processor?

Vraag je dat aan mij? Zo ja, nee. Ik heb hier geen problemen mee gehad. Daar heeft de installatiewizard niks over gevraagd. De processor is overigens wel 64 bit compatible maar ik heb er altijd 32 bit op gehad, vandaar die 32 bit versie van Windows 8 Enterprise. Blijkbaar heeft mijn processor dat (Intel Pentium 4 517 @ 2,93 GHz); zie 'Mijn Systemen' in mijn profiel voor alle specificaties. Druk op 'PB Imedia'.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan