klepzeikers
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2001
Heb hier een Pentium 75 mhz, met w98 .
Deze gaf problemen met de kleuren(bij programma opstarten verkleurd alles, na opstarten programma werkt het meestal weer goed ).
Heb de videodriver vernieuwd, andere monitor geprobeerd maar probleem blijft.
Heb nu met disksetup de schijf geformateerd en wil nu w98 opnieuw installen.
Opstartdiskette erin en start op met cdrom ondersteuning.
Nu zou onderaan de pagina A:\ moeten komen te staan.
Linksonder knippert wel de cursor maar de A:\ staat gewoon ergens tussen de andere tekst in verwerkt.
Lijkt wel of er iets niet klopt want ook de gebruikelijke tekst die er staat klopt niet, sommige zinnen worden ineens afgebroken en beginnen dan 2 regels daaronder weer.
Wat kan het probleem zijn ????
Bios of iets anders.
Zit ook een jetway 646 a moederbord in de bios was geloof ik al eentje uit 1995, update kan ik al niet meer vinden op het internet.
Iemand een idee of suggestie
Deze gaf problemen met de kleuren(bij programma opstarten verkleurd alles, na opstarten programma werkt het meestal weer goed ).
Heb de videodriver vernieuwd, andere monitor geprobeerd maar probleem blijft.
Heb nu met disksetup de schijf geformateerd en wil nu w98 opnieuw installen.
Opstartdiskette erin en start op met cdrom ondersteuning.
Nu zou onderaan de pagina A:\ moeten komen te staan.
Linksonder knippert wel de cursor maar de A:\ staat gewoon ergens tussen de andere tekst in verwerkt.
Lijkt wel of er iets niet klopt want ook de gebruikelijke tekst die er staat klopt niet, sommige zinnen worden ineens afgebroken en beginnen dan 2 regels daaronder weer.
Wat kan het probleem zijn ????
Bios of iets anders.
Zit ook een jetway 646 a moederbord in de bios was geloof ik al eentje uit 1995, update kan ik al niet meer vinden op het internet.
Iemand een idee of suggestie