G.I. Jane
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 mrt 2004
Ik heb een probleem op een P3 450Mhz computer met W98. Opstarten doet ie niet meer en hij wil ook niet doorstarten naar Veilige modus. Als er een oppervlakte controle is geweest dan geeft ie een foutmelding en dat hij W98 gaat opstarten. Je ziet het W98 scherm en daarna niets geeft hij aan dat user.exe mist en dan gaat de computer uit. Ik heb al geprobeerd om W98 erop te zetten via de cdrom, opstart volgorde gewijzigd, maar dan geeft hij dat het alleen voor pc's is die nog geen besturingsprogramma erop hebben staan. Ook opstarten via de Opstartdiskette of CDrom lukt niet. Met Scandisk b.v. via de CDrom blijft ie hangen op 33% en doet niks meer. Toen kreeg ik een helder idee, help op de diskette daar stond in Sys:c om systeembestanden over te zetten, dat deed hij. Daarna A:\Uninstall.exe in de optie opstarten zonder cdrom gedaan en dan doet hij niks meer, kan bestand niet vinden. Op A:\ staat ook geen Uninstall maar waar kan ik die anders vinden? En als ik Uninstall gedaan heb kan ik toch gewoon weer W98 installeren via de cdrom?
Hopelijk weet iemand een antwoord.
Mijn schoonmoeder vertelde dat de computer steeds trager opstartte totdat ie helemaal niet meer wilde opstarten naar W98 of de Veilige modus. Ook Scandisk doet ie niet en hij gaat ook niet verder als je Scandisk afsluit met Afsluiten.
Groeten van Jane
Hopelijk weet iemand een antwoord.
Mijn schoonmoeder vertelde dat de computer steeds trager opstartte totdat ie helemaal niet meer wilde opstarten naar W98 of de Veilige modus. Ook Scandisk doet ie niet en hij gaat ook niet verder als je Scandisk afsluit met Afsluiten.
Groeten van Jane

Laatst bewerkt: