W98 Undo ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierre27

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2001
Berichten
199
HALLO ALLEMAAL,
ik bezit een 333 Mhz computer met 64 Mb ram, waarop geinstalleerd Win-98.
Nu heb ik Win 98-SE daarop geinstalleerd, maar wel de UNDO-funtie ingeschakeld, omdat ik niet alle drivers heb van deze computer.
Ik bleek juist gegokt, ik krijg het niet voor elkaar dus wil ik het oude systeem weer op mijn computer hebben, echter hoe ????
Ik heb op de D-schijf vier files opgeslagen gezien:
W98undo als DAT-bestand
W98undo als configuratie instelling
Winlfn als Confi instelling en
Winlfn1 als Confi instelling.
HOE zet ik alles nu weer terug in de oude toestand ??????
De zoekfunktie bracht geen oplossing !!!
groetjes
Pierre
 
Upgrades kan je verwijderen via configuratiescherm>software verwijderen/toevoegen
 
Niet aanwezig !!!!

Caveman,
bedankt voor je reaktie, alleen staat bij software GEEN upgrade van Win98SE, dus die kan ik dan ook niet verwijderen.
Of zoek ik verkeerd???
Tijdens de installatie van Win-98SE werd er gevraagd of ik eventueel het oude systeem weer wilde terug zetten en eventueel waar??
Ik heb dat bevestigend beantwoord en het op de D-schijf laten zetten, daar staat het ook, maar nu moet ik het weer terug proberen te zetten.
gr.
Pierre
 
Hebbes !!!!

Caveman,
het is gelukt via stap voor stap via jouw tweede antwoord, echter als ik beter uit mijn doppen had gekeken, dan was je eerste antwoord al voldoende geweest, ik zocht Win 98SE in het configuratie scherm (en keek niet verder) , alleen dat kwam er niet in voor, er stond iets heel anders, maar wel met update op het laatst, dus ik kwam er nu pas achter na al die stappen.
Verder kijken dan je neus lang is was hier van toepassing en je niet ficseren op een woord!!!
Nogmaals bedankt voor je reaktie.
mvg
Pierre
 
Ik dacht even al meer vergeten te zijn dan ik dacht () van mijn windows dagen..puf :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan