Waar bewaard outlook 2007 het contactpersonen bestandje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Ik heb een pc crash gehad en heb moeten formateren.. nu heb ik nieuwe windows op andere partitie gezet..dus heb ik nog prog files en windows map van voor de crash..

Nu wil ik alle contacts van mijn "outlook" naar de nieuwe imorteren.. Maar ik weet niet precies hoe.. iemand?!!

thanks!

Locaties van .pst-bestanden

Het is altijd een hele kunst, om terug te vinden, waar de .pst-bestanden zijn opgeslagen. U kunt hiervoor de zoekfuncties van Windows Verkenner gebruiken, maar als u de standaardlocaties hebt aangehouden, die tijdens de kopieer- en archiveerprocessen worden gesuggereerd, dan is het volgende overzicht van standaardlocaties handig.

De .pst bestanden worden standaard opgeslagen in de map voor 'lokale instellingen voor Outlook'. Welke map dat precies is, is afhankelijk van de versie van Windows worden.

De volgende locaties zijn gebruikelijk:

Microsoft Windows Server 2003
C:\Documents and Settings\Profiles\<gebruikersnaam>\Local Settings\Application Data
of
C:\Documents and Settings\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Microsoft Windows XP
C:\Documents and Settings\Profiles\<gebruikersnaam>\Local Settings\Application Data
of
C:\Documents and Settings\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Microsoft Windows 2000
of
C:\Local Settings\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan