waar bij webhostingpakket op letten voor een forum

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lexie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lexie

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2005
Ik wil een forum beginnen. Ben nu op zoek naar een webhosting pakket. Genoeg aanbod daarin. Waar moet ik op letten. Ik wil een uitgebreid forum. Ik denk positief, dus ik ga er vanuit dat ik redelijk wat bezoekers krijg en dat er veel topics en reply's geplaatst worden. Hoeveel webruimte en dataverkeer zou nodig zijn om alles goed te laten verlopen?

Dat hangt zo'n beetje af van verschillende factoren:
-Welke forumsoftware
-Wil je alleen een forum erop, of ook nog een website er rond om heen
-Gebruik je veel afbeeldingen in het forum
etc.

Als je alleen een forum wil, en geen site er rond om heen, dan heb je eigenlijk bijna geen webruimte nodig. Echter, je verwacht een goed lopend, druk forum te krijgen, dus zul je wel genoeg Database-ruimte tot je beschikking moeten hebben.

Forum software Invision power board.
Voornamelijk een forum, misschien nog een website van 1 of 2 pagina's. Gebruik van afbeeldingen in het forum.
Ik weet niet of er dan andere dingen zijn waar ik op moet letten bij het kiezen van een hosting pakket.

Ben een aantal hosting bedrijven aan het vergelijken, namelijk:
www.bhosted.nl
www.vdx.nl
www.123xs.com
www.exsilia.net
www.yourhosting.nl

Als iemand me een bedrijf kan aanraden uit dit rijtje, dan hoor ik het graag.

Ik denk dat ik voor het pakket van www.123xs.com kies. (Ik heb al een pakket bij www.deheeg.nl. Ben over hun erg tevreden, maar zijn toch een stuk duurder.)

Volgens mij zit alles in het pakket van 123xs wat voldoende is voor een forum. Mocht ik het fout hebben dan hoor ik het graag.

beste
ik denk dat wat jij zoekt is de beste hosting pakket en de goedkoopste deze bedrijf:

p4u.be ik ben ook klant van deze bedrijf:
p4u.be is de beste hun bieden verschilde dinges:

MAMBO kante klaar site:
PHPNUKE webportaal
PHPBB Forom

webruimte en dataverkeer u kunt kiezen de prizen beginnen van € 8 per jaar en tot met € 300 per jaar...

ik hoop dat u mss heb iets geholpen. laat een centje weten aub.

mvg.

MUSA.be

www.P4U.be en
www.MUSA.be

Dit ruikt aardig naar spam. Overigens, een van de belangrijkste pagina's op die site werkt niet eens. (support)

Overigens lijkt mij het pakket van 123xs.com genoeg. In ieder geval, je zult met 250MB gemakkelijk genoeg hebben, en ik denk dat 10GB dataverkeer ook wel voldoende is, zeker als je niet van plan bent veel plaatjes te gebruiken.

wijnands

Laatst bewerkt:
Dubbele post van musabe verwijderd

Geplaatst door Wijnands
Dit ruikt aardig naar spam. Overigens, een van de belangrijkste pagina's op die site werkt niet eens. (support)

Ik zelf had dat vermoeden ook al. Op de site gekeken, maar kreeg al gelijk allerlei foutmeldingen. Ik denk dat ik me maar bij mijn eigen keuze hou.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan