waar blijven mijn oude verzonden emails?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rtsholland

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2007
Hmm ik ben al een tijdje aan het zoeken maar ik kan mijn oude verzonden emails niet terug vinden.

Ik neem aan dat ze ergens in een map bewaard worden maar waar vindt ik die map?
En hoe heet deze map? Ik heb al diverse mappen geprobeerd maar ik kom er niet uit, waarschijnlijk kijk ik op de totaal verkeerde plek. Het gaat nu om een verzonden mail die ik in augustus heb verstuurd (dus nu bijna 4 maanden oud)

Windows XP

Ik hoor graag van jullie.

Groeten, JC

Hmm ik ben al een tijdje aan het zoeken maar ik kan mijn oude verzonden emails niet terug vinden.

Ik neem aan dat ze ergens in een map bewaard worden maar waar vindt ik die map?
En hoe heet deze map? Ik heb al diverse mappen geprobeerd maar ik kom er niet uit, waarschijnlijk kijk ik op de totaal verkeerde plek. Het gaat nu om een verzonden mail die ik in augustus heb verstuurd (dus nu bijna 4 maanden oud)

Windows XP

Ik hoor graag van jullie.

Groeten, JC

Start --> zoeken --> alle bestanden of mappen --> Geavanceerde opties --> Verborgen bestanden en mappen doorzoeken.

Vul nu de volgende zoeknaam in:
*.pst

Nu zoekt hij alle .pst bestanden op je computer
Hier zitten ook je verzonden items bij.

Gaaf forum is dit toch!! :thumb:

Nog even een vraag, hoe kan ik dit .pst bestand openen?

In de betreffende map staan nog een paar mapjes maar die kan ik niet openen.
Als ik dubbelklik wordt het alleen gescand door Spybot maar openen lukt me niet.

Ook niet met R muisknop, dan vraagt ie "openen met.." :shocked:

Ik heb het ook via Bestand - Openen - Outlook gegevens bestand - gedaan, maar dan krijg ik ook niets??

Laatst bewerkt:
Gaaf forum is dit toch!! :thumb:

Nog even een vraag, hoe kan ik dit .pst bestand openen?

In de betreffende map staan nog een paar mapjes maar die kan ik niet openen.
Als ik dubbelklik wordt het alleen gescand door Spybot maar openen lukt me niet.

Ook niet met R muisknop, dan vraagt ie "openen met.." :shocked:

Ik heb het ook via Bestand - Openen - Outlook gegevens bestand - gedaan, maar dan krijg ik ook niets??

Bestand --> Importeren en exporteren --> Gegevens uit een ander programma of bestand importeren --> Selecteer (.pst)

Ga nu naar het bestand

Een gegevensbestand openen
Een gegevensbestand is een bestand van het type Persoonlijke mappen (.pst).

Wijs Openen aan in het menu Bestand en klik vervolgens op Outlook-gegevensbestand.
Klik op het pst-bestand dat u wilt openen en klik vervolgens op OK.
De naam van de map die aan het gegevensbestand is gekoppeld, wordt weergegeven in de Mappenlijst. U kunt de mappenlijst weergeven door in het menu Beeld op Mappenlijst te klikken. De map heeft standaard de naam Persoonlijke mappen.

Daarna beeld -> mappenlijst nemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan