Waar computer nakijken/repareren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trancilian

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Hoi,

ik heb al enige tijd last van bluescreens, vastlopen tijdens opstarten en harde schijfen die even niet herkend worden en nu zou ik hem heel graag willen laten nakijken om er achter te komen waar het probleem, of de problemen liggen. Weet iemand waar je dit kan doen? Ik heb de pc zelf samengesteld bij EMPC (een online zaak die nu geloof ik niet meer bestaat). Kan ik hem gewoon meenemen naar een computerwinkel als paradigit of kan dit alleen als je hem daar ook gekocht hebt?

Winkels als Paradigit en Mycom (zelfde eigenaar, vrijwel zelfde beleid) kan je naartoe, de website van Mycom geeft aan dat iedere pc en notebook, ongeacht waar je m kocht bij hun nagekeken kan worden, hier zit uiteraard wel een prijs aan, maar die vertellen ze alleen in de winkel...
Bron: Mycom site, midden van de pagina staan 2 vragen, bovenste vraag.
Kan ik ook bij jullie terecht als ik mijn PC of notebook ergens anders gekocht heb?
Ja! Wij repareren elke PC of notebook, ongeacht waar deze vandaan komt.

Laatst bewerkt:
Winkels als Paradigit en Mycom (zelfde eigenaar, vrijwel zelfde beleid) kijken, de website van Mycom geeft aan dat iedere pc en notebook, ongeacht waar je m kocht bij hun nagekeken kan worden, hier zit uiteraard wel een prijs aan, maar die vertellen ze je van te voren.
Bron: Mycom site, midden van de pagina staan 2 vragen, bovenste vraag.

Ik kon op de paradigit site niks vinden maar hier word ik wel blij van. Ik ga deze week even langs by Mycom om meer info te vragen. Heel erg bedankt voor deze info!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan