waar haalt windows het vandaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruno-01

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2002
Wie kan antwoord geven op deze vraag.
Ik weet niet meer waar en wanneer ik "ja" heb gezegd maar ergens heb ik een keer aangeven dat google mijn zoekwoorden mag opslaan. Prima niets mis mee. Als ik nu in google een woord type laat google ( windows dus) al direct andere woorden zien die ik in het verleden al een keer heb opgegeven en die de eerste letters vormen van mijn nieuwe zoekopdracht. Mijn vraag is nu, waar slaat windows die woorden op. Dit heeft niets te maken met internet geschiedenis !
Als ik mijn pc laat zoeken op een woord dat al eens is ingetypt bij google vindt hij het dus NIET. Die lijst met vorige zoekwoorden is er dus WEL.
Waar O waar verstopt windows die woorden ????

Ik weet niet waar ze opgeslagen worden, maar ga naar Internetopties>geavanceerd>vinkje weghalen bij "In line AutoAanvullen gebruiken".
Nu ben je ze wel kwijt.:)

nou, dan ben je ze dus NIET kwijt. Als je autoaanvullen uitvinkt, blijft google gewoon je zoekgeschiedenis weergeven.

Ik snap ook niet waar het is opgeslagen.
En al helemaal niet hoe je het moet wissen.
Geschiedenis wissen van IE werkt ook niet, het blijft erin staan!

Wie o wie weet raad?

Ik zie dat ze ook weergegeven worden op marktplaats.nl dus het zit em niet in google, maar ergens in Internet exploert denkik

Gevonden!!!!!!

Ga naar Extra in IE, kies internet opties, kies tabblad inhoud, klik op auto aanvullen, en vink het vakje "formulieren" uit.

Klaar is Kees!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan