Waar is de dvd op mijn HP 510

• Onderwerp starter Onderwerp starter aroen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

aroen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
Best forum,

Heb een lap HP 510
Sinds kort wordt de DVD speler niet meer `gezien` en dan bedoel ik bij de opstart,
dus de bios ziet `m al niet.
Of het apparaat is caduuk of het is een gevolg van een eerder uitgevoerde upgrade van de bios.
Wat ik zou willen is mijn dvd speler in een andere HP 510 monteren om duidelijkheid te krijgen van het probleem.
Is er iemand in de buurt van Nieuwegein die daarvoor zijn of haar 510 even ter beschikking wilt stellen?
m.v.g.
Roel.

Als ik jou was de bios gewoon terug-upgraden.
Waarschijnlijk heeft het daar mee te maken.

Anders gewoon ff de batterij uit je laptop halen, stroom eraf, paar keer op de aan/uit knop drukken, weer aanzetten.

Werkt dat niet, moet je ff weer alle stroom van je laptop af halen, en de dvd-speler opnieuw aansluiten in je laptop.

Suc6.

Hallo

Na het "upgraden" v/d b.i.o.s. heb je deze P.C. uiteraard ook "gereset"...

Indien ja , en de betrokken dvd speler wordt nog steeds niet herkend, en ... deze werkte wel korrekt voor de "upgrade" , dan lijkt het mij een logische conclusie om terug te"downgraden" , en uw originele , wel werkende b.i.o.s. terug te zetten ...

Wat is/was de reden voor een "update" ???

Peter

bedankt voor jullie antwoorden,

Ik heb drie maal de upgrade gedaan.
Batterij eruit.
Tientalle keren her opgestart,
en tenslotte weer gedowngrade.
Waarom upgraden?
dat is omdat je denkt dat dat in het voordeel is van je systeem.
toch??

Maar ik weet dus niet zeker of de dvd speler niet meer gezien werd na de upgrade
omdat ik het pas een dag of drie later constateerde.

Daarom, het zou een gewonde speler kunnen zijn,
alhoewel die wel reageert (motor gaat lopen) wanneer er een Cd wordt geplaatst.
dus een wisseling van de hardware lijkt me in ieder geval enig uitsluitsel te kunnen geven.

Aroen.

niet opgelost

n.a.v. een mailtje van `helpmij` omtrent de status van mijn vraag;
jammer maar tot op heden geen uitruil kunnen doen met de DVD speler van een andere HP 510. Gelukkig is er al wel lente in de lucht.
Groet,
Aroen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan