waar is de harde schijf?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordwillo

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2008
beste,

heb net een splinternieuwe computer gekocht met twee harde schijven.
1 van 250gb en 1 van 500, die van 500 is opgedeeld in 2 partities, 1 met vista erop en een andere die nog leeg is. De schijf van 250 vind ik nergens terug, behalve bij apparatenbeheer zie ik hem staan, maar ik kan er niet aan via "computer". Weet er iemand hoe ik deze schif in gebruik kan nemen?
heb dan nog een vraagje, er zit nu een e4600 intel processor in(2.4ghz) vroeger had ik een amd x2 6000(3ghz) zou de intel werkelijk veel trager zijn, want momenteel kosten beide processors evenveel. Ik vraag dit om dat ik deze nieuwe pc heb gekregen van werk als vergoeding voor de mijne die daar gestolen is, ze zieden mij dat alles minstens even goed zou zijn als in mijn oude, nu ben ik enkel beetje ontchoocheld omdat deze nieuwe 'slechts' 2.4ghz heef en mijn oude had 3ghz ook een dualcore.

alvast bedankt

jord willo

Allereerst de harde schijf: verwijder deze in het apparaatbeheer, en herstart daarna de pc.
Dan zal de harde schijf opnieuw gedetecteerd worden, en ook opnieuw geinstalleerd.
Als dit niet het geval is, doorloop dan even de wizard Nieuwe Hardware.

Dan de cpu's. Het verschil is in totaal 0,8 ghz. Dat is niet heel veel, en ik weet niet of je meteen zal merken dat je pc veel sneller word. Waarschijnlijk is het zinvoller om meer geheugen te plaatsen dan om een nieuwe cpu te kopen.

bedankt voor de info, heb gedaan wat u zei maar zonder resultaat. ik kan de interne harde schijf van 250gb nog steeds niet gebruiken. Nog ideeën toevallig?

Klik rechts op deze computer en kies voor beheren.

Ga dan naar schijfbeheer. Zie je daar de schijf wel?

ja alles is in orde, heb via schijfbeheer mijn harddisk geinitialiseerd en nu doet hij het!!!

toch bedankt
mvg

jord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan