Waar is de snelstart gebleven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcootje

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2003
Deze zat in xp en vista linksonderin mijn taakbalk,maar in w7 kan ik hem nergens vinden.Zie hem ook niet staan met rechtsklik-->werkbalken.
Iemand een idee?

Ja ik heb hem terug,maar al mijn koppelingen die ik in Vista had die kan ik nergens vinden.Moet je die opnieuw aanmaken dan?Het is trouwens niet dezelfde als in xp en vista.

Laatst bewerkt:
Ik draai nu vanaf Februarie al W7 en ik mis snel start totaal niet. Ze hebben snel start zeg maar verwijderd, wat er nu voorin de plaats gekomen is het volgende.

Stel je wilt Word op je taakbalk krijgen, nou dat doe je als volgt.
1. zoek naar office en klik op rechtermuisknop.
2. en kies nu voor aan taakbalk vast maken.
3. je ziet nu onderin de taakbalk het icoontje van Word.

Je kunt er zoveel toevoegen als je wilt, het voordeel hier van is dat als je Word 2x opent wordt het automatisch gegroepeerd.
Nog een leuke bijkomstigheid is dat als je nu op de taakbalk op het Word icoontje rechtmuisknop klikt dan zie je de laatste gebruikt word documenten.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt:thumb:

Dat kon bij xp ook,maar ik wil mijn scherm rustig houden.Dus als je alles in je taakbalk ga zetten dan wordt het allemaal zo druk.En dat was met die snelstart zo lekker.Als je erop ging staan kon je alle programma's tevoorschijn halen.Dat mis ik nu:confused:

ik vind het juist fijner maar ja smaken verschillen de mijne is al helemaal vol:o. maar ik vind dat fijner dan een bom vol bureaublad.

Ik ging nog een stapje verder met de snelstart werkbalk. Als je in XP de taakbalk ontgrendelde, dan kon je de snelstart werkbalk eruit lichten en naar een andere plaats op je desktop schuiven. Ik zette hem helemaal rechts en had daar dan een mooie smalle werkbalk, zoiets als de vroeger Office werkbalk, waar ik alle snelkoppelingen op kon zetten die ik het meest gebruik. Ik vraag me af of dit ook mogelijk is in Windows 7. Tot nu toe is het me nog niet gelukt. Misschien een register instelling?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan