Waar is de veilige modus; video_tdr_failure igdkmd32.sys na installatie Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

elrosso

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Ik ben aan het oefenen geweest voor het installeren van Windows 10. Installatie ging redelijk vanzelf.

Na de installatie had mijn scherm een lage pixel. Nieuwe driver geinstalleerd en scherpte was weer terug. Win 10 werkte redelijk prettig (voor de laptop die ik heb, kom ik zo op terug).

Vervolgens laptop weer opnieuw opgestart en nu crashed deze na kort het bureaublad te hebben weer gegeven. Melding: video_tdr_failure igdkmd32.sys
Dit komt nadat ik dus de nieuwe driver heb geinstalleerd.

Mijn vraag: Weet iemand hoe je in de veilige modus komt? F2 kom ik in de Boot en F5 en F8 werken niet. Hoevaak ik er ook op druk.

Oja het laptopje (tijd voor de schroot denk ik) en niet lachen;
Assu eee PX101CH met 1GB Ram en 1,6 ghz processor

Af kraken heeft geen zin, ik wil alleen weten waar de veilige modus zit. Dan kan ik langzaamaan aan mijn andere 64-bit laptops beginnen.

Dank voor je antwoord. Maar mijn probleem is dat ik niets kan doen voordat het blauwe scherm verschijnt. Dus Command prompt kan ik niet openen.

Probleem is opgelost.

Mijn usb-stick was niet goed geconfigureerd. Nieuwe usb stick gemaakt en werkt nu.

Dank voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan