Waar is m,n vga

Status
Niet open voor verdere reacties.

emiel1234

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2004
Beste forumleden.

enige dagen geleden heb ik de stekker van m,n monitor uit de computer getrokken met de computer aan ...
daarna heb ik m, er weer in gestoken.
helaas ging het toen mis.
het beeldscherm gaat niet meer aan , de harde schijf draaid niet meer , en m,n extra vga kaart die ik in het agp slot kan steken word ook niet meer herkent.
heb reeds de bios ge-reset , ( batterij enzo )
maar tot vandaag aan toe geen enkel beeldje .
kan iemand mij helpen , of heeft iemand ervaring met dit probleem.

vriendelijke groeten

Emiel

Is met de kabel eruit trekken, je videokaart mischien verschoven?
Druk alles in de kast eens aan.

onboard.

Beste lex

m,n vga die ik gebruik is een onboard.
die verschuiven niet zo snel.

grt emiel:rolleyes:

Re: onboard.

Geplaatst door emiel1234
m,n vga die ik gebruik is een onboard.
die verschuiven niet zo snel.
Daar was je niet echt duidelijk in.
Als je de onboard uitschakelt in het Bios doet dan je AGP videokaart het wel?

Ik heb het idéé dat hij flink aan het trekken is geweest,daar zijn hardeschijf ook niet meer draait:rolleyes:

Je kunt proberen de kast open te maken en dan opstarten, maak eerst even de harddisk los uit de kast, maar laat alles wel aangesloten zitten.
Als je opstart kun je voelen aan de schijf of deze nog loopt.

en probeer eens een andere monitor!

respons op alle berichten.

Beste lex..

Helaas met de bios gereset doet de vga het nog steeds niet....en aangezien ik niets meer kan doen en ook de comp. niet kan opstearten is het niet mogelijk te zien welke kaart het wel of niet doet...denk dat het moederbord naar de kl...is..

Hey falco..
bedankt voor je respons maar helaas valt er voor mij niets te downloaden ...de comp doet helemaal niets....omdat de monitor niet opstart..kan het wel downloaden op deze computer die wel werkt maar daar heb ik op mijn andere comp. niets aan ..

bedankt voor de tip.

beste harry.

heb reeds andere monitor geprobeert . helaas.....de harde schijf draaid wel , maar start niet op ...mijns inziens zou de vga evengoed moeten opstarten , ook zonder harde schijf . of een harde schijf die naar de kl....is.

bedankt voor de reactie , en hoop meer van jullie te horen.

groetjes aan iedereen , Emiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan