waar is men verbinding ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

denickmans

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2002
hallo overlaatst was ik bij een vriendin en daar heb ik even de meeste internetreclame die op de HD geslopen was verwijderd ... wat bleek nu: het internet werkt niet meer !!!!! wat is er mis ???? de 2 modempjes komen nog in de windowsbalk en ze verzenden en ontvangen gegevens (een paar Kb). Maar IE5 en MSN en KAZAA (deze heb ik getest) kunnen geen verbinding meer maken (kan server niet vinden) ... je kan begrijpen dat dit nogal een genante positie is dus is er iemand dat me AUB kan helpen ??? het O/S is win89 en de modem is een zwarte rechthoekige alcaltel modem (adsl)

dank u voor al de hulp !!!!!!

een helpmij gebruiker in nood :s

Om nu te gaan uitzoeken wat je teveel verwijderd hebt lijkt mij een langdurige kwestie. Probeer gewoon eens een nieuwe verbinding aan te maken.

Hoe heb je deze bestanden weggehaald?
Indien je bijv. newdotnet verkeerd eraf hebt gehaald, dan kan dat de oorzaak van je verbroken verbinding zijn.
Kan je geen backup terugzetten van wat je hebt verwijderd dan? Ieder spyware progje heeft zo'n functie.

ja idd ik denk dat ik newdotnet er heb afgedaan maar kheb geen backup. kan er geholpen worden ??? bv van iemand anders doorsturen of modempaket terug instaleren.

dank bij voorbaat

Hoogst waarschijnlijk heeft de pc nu een corrupte winsock, kijk even op de volgende link daar staat een fix hiervoor;
http://www.cexx.org/newnet.htm
Neem wel even voor de zekerheid de link en zijn geheel door, want ik weet niet wat er gebeurt als je de fix gebruikt terwijl er niets mis is met de winsock.
Het heeft er hoe dan ook wel veel van weg, check helpmij's zoekmachine maar eens op newdotnet en/of winsock.
Veel succes ermee :thumb:

Btw: Je kan ook eventueel eerst even proberen Kazaa te deïnstaleren en er weer opnieuw op te zetten, want daar komt nl. die newdotnet.dll vandaan.

account misbruik!!!

Seg, ik ben dus de enige echte DENICKMANS en ik wil het nog bewijzen als dat nodig is,want ik krijg hier constant mails aan van mensen die geantwoord hebben op berichten van mij e.d. en er typ iemand constant antwoorden op berichten in mijn naam, hoe komt dit en hoe kan ik dit voorkomen?

Verander je wachtwoord ff we hebben laatst een vervelend persoon gehad, die dat ook bij anderen heeft gedaan.
Vandaar dat de s cripts uitstaan.
Maare heb jij bovenstaande vraag niet geplaatst dan?

en paswoord is veranderd en nu maar wachten en hopen dat ik geen meldingen meer krijg van berichten die ik niet geplaatst heb.

Alvast bedankt!

Ik heb gelijk even een mod gewaarschuwd, wellicht zijn er ip's gelogd. ;)
Als het goed is moet je probleem verholpen zijn met het wachtwoord veranderen, er zijn gewoon wat gegevens gejat en je bent dus zelf niet gehackt ofzo.

owkeej!!! dan is alles terug in orde en ben ik weer blij :p
Merci e!Keep up the good work!

Geplaatst door Dimage
Ik heb gelijk even een mod gewaarschuwd, wellicht zijn er ip's gelogd. ;)
Als het goed is moet je probleem verholpen zijn met het wachtwoord veranderen, er zijn gewoon wat gegevens gejat en je bent dus zelf niet gehackt ofzo.

baasje ingelicht :) ... en ja de ip's zijn duidelijk verschillend...

In onderzoek..

Hallo iedereen eerst en vooral wil ik me excuseren voor de overlast die ik bezorgd heb. Ik ben de "valse" Denickmans. De echte denickmans is een gebuur (vriend) van mij die op men computer eens op helpmij had ingelogd.
(Ik heb tot op heden nog niet gevonden hoe ik kan uitloggen)
Dus pieter geen paniek en ik hoop da ge men sms ontvange hebt. zoals ge zie bennek nu onder nen eige login ingelogd ... sorry iedereen :s

probleem opgelost... internet probleem weet ik morgen meer over dan ga ik de fix op haar pc zetten bedankt allemaal !

Bart

Geplaatst door amorphis
(Ik heb tot op heden nog niet gevonden hoe ik kan uitloggen)

Kan gebeuren :) Je bent nu uitgelogd omdat denickmans z'n wachtwoord veranderde. Mocht zoiets weer voorkomen dan staat de link voor het uitloggen rechts onderaan op http://www.helpmij.nl/forum
Bedankt dat je het even gemeld hebt.

Gelukkig, niets aan de hand :)
@ amorphis: Veel succes morgen, ik hoop dat je wat aan m'n replies hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan