Waar is mij vraagteken=

Status
Niet open voor verdere reacties.

superleek

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2005
Ok, dit is iets waar ik al een tijdje last van heb...

Bijna altijd als ik Starcraft speel zijn plots mijn tekens veranderd... de letters zitten nog wel gewoon querty, de punt en komma zitten nog waar ze horen, maar bijvoorbeeld mijn vraagteken is dan ineen het ´=´ teken.
Dat zou niet zo een probleem zijn als het vraagteken dan op de plaats zou zitten daarvan, maar dat is helaas niet het geval. Hoogst vervelend! Vooral omdat ik bij mijn vragen dan steeds het woord ´question´ moet typen. Maar als ik dan een dubbele punt wil zetten heb ik alweer een nieuw probleem, want dat is dan het `±´ teken.

Zojuist gebeurde het weer, nu gewoon terwijl ik aan het surfen ben. Waarschijnlijk is het op te lossen met een simpele toetscombinatie, want ik denk dat ik die dan net heb ingedrukt. Ik ben nogal stoned en mijn vingers weten dus de knoppen niet altijd in een keer te vinden. ik probeerde iets te plakken met crtl v dacht ik.

Na allerlei combinaties te hebben geprobeerd die daar ergens in de buurt boven mijn spacebar mogelijk zijn, besloot ik toch maar om hulp te vragen.

HELP!
:p

Je kunt wisselen tussen verschillende toetsenbord instellingen door de toetsencombinatie linker-ALT + Shift in te drukken.

Maar misschien ben je beter af door de andere toetsenbord instellingen gewoon te verwijderen van je pc. Ga hiervoor naar je configuratiescherm en open daar je landinstellingen. Ga nu naar het tabblad Talen en klik op details. Verwijder hier nu alle invoertalen behalve Nederlands, met het toetsenbord "Verenigde Staten (internationaal)"

Nu zouden de problemen met per ongeluk omschakelen over moeten zijn.

M.v.g. Cotje

eeuwige dank

grappig... bij mijn uitprobeersels heb ik alt-shift zeker 20 keer ingdrukt ...maarja, das een even aantal he:P

dank u voor de snelle reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan