Waar is mijn CD rewriter ineens?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ladyluf

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2003
Toen ik vanmorgen mijn pc opstartte, met XP Professional, viel het mij gelijk al op dat het veel langer dan normaal duurde voordat hij geheel opgestart was.
Eenmaal geheel opgestart, bleek dat mijn CD rewriter (HP) het helemaal niet meer doet. Ook opnieuw installeren heeft niet geholpen, kortom het ding doet niets meer. Systeemherstel baat ook al niet en ik heb niets geinstalleerd, de laatste week. Iemand enig idee wat er aan de hand is? En hoe kan ik precies nagaan in XP wat er eventueel fout is? B.v.d.

Kijk in de logboeken van XP naar eventuele fouten (configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je rode rondjes met een wit kruisje). Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding. Als je dan op die twee witte velletjes klik, kan je het bericht kopiëren. Post.

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
Kijk in de logboeken van XP naar eventuele fouten (configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je rode rondjes met een wit kruisje). Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding. Als je dan op die twee witte velletjes klik, kan je het bericht kopiëren. Post.

Groetjes,
Bennie

InderdType gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: ipnathlp
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 32003
Datum: 13-12-2003
Tijd: 10:46:23
Gebruiker: n.v.t.
Computer: SIL700
Beschrijving:
De Network Address Translator (NAT) kan geen bewerking aanvragen van de omzettingsmodule in kernel-modus. Dit kan wijzen op onjuiste configuratie, onvoldoende bronnen of een interne fout. De gegevens bevinden zich in de foutcode.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Gegevens:
0000: 1f 00 00 00 ....

Sjee, weer wat geleerd....bij deze dus de foutmelding. Is dit bruikbaar? Tx in advance

Heb je al een andere cdrom op de kabels van de brander geprobeerd,omtekijken of die wel word herkend.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door wvdwe
Heb je al een andere cdrom op de kabels van de brander geprobeerd,omtekijken of die wel word herkend.

Yo.......dan moet ik de kast openen, en laat ik daar nou echt totaal geen verstand van hebben.......

De foutmelding staat los van je CD-branderprobleem. Zit je in een netwerk?

Ik vrees dat je brander er toch uitmoet. Kijk of die het op een andere PC wel doet. Anders denk ik dat het doek is gevallen....:confused:

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
De foutmelding staat los van je CD-branderprobleem. Zit je in een netwerk?

Ik vrees dat je brander er toch uitmoet. Kijk of die het op een andere PC wel doet. Anders denk ik dat het doek is gevallen....:confused:

Groetjes,
Bennie

Inderdaad zit ik in een netwerk. Ik denk dat er toch maar een expert moet komen kijken.
Bedankt voor jullie meedenken .....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan