waar is mijn videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickgielkens

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2005
Hallo,
Na een nieuwe installatie van XP Home edition heb ik problemen met de geluidskaart.
Windows MediaPlayer speelt alles af maar met een slecht geluid.
Midi worden wel afgespeeld maar zonder geluid.
Waarschijnlijk moet ik de geluidskaart installeren, op de bijgeleverde cd-rom vindt ik echter geen drivers.
Hoe kom ik erachter welke geluidskaart ik heb?

Dit is een screenshot van Apparaten beheer, alle programma's zeggen dat ze goed werken. Als ik met de rechtermuis klik op een groep, en dan kies voor "stuurprogramma's bijwerken" een vinkje bij "ja deze keer via Windows Update" dan merk ik niet dat er een verbinding tot stand wordt gebracht en vervolgens wordt er ook geen nieuwere versie gevonden.

Nick

PS ik heb geprobeerd om te antoorden op de laatste post van Stve maar dit lukte niet???

Bijlagen

• 00001geluidskaart.jpg
    00001geluidskaart.jpg
    24,7 KB · Weergaven: 41
Ik zou er dit programma voor gebruiken.
Dan zie je precies wat er allemaal in jou computer zit.
Zelfs de serial van al jou geregistreerde software.

Hallo,
Dit komt eruit:

Avance AC97 Audio
Met MPU-401 compatibel MIDI-apparaat
Standaardspelpoort

De Avance AC97 heb ik vanmiddag al eens via internet gedownload en toen had ik helamml geen geluid meer...
Moet ik nu de andere gaan uitzoeken??? Volgens mij is de MPU-401 een net geinstalleerd stukje software voor misi's en met de "Satnadaardspelpoort"????

Nick nog steeds met een belabberd geluid.

Hai,
De Advance opnieuw "gedeinstalleerd en de nieuwe driver gedownload en hub, al een beter geluid alleen die midi's niet.
Daarna het MPU-401 apparaat (software) verwijderd en hij doet het!

Bedankt en nog een mooie dag.

Nick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan