Waar is mijn WLAN-icoontje gebleven??!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prescott

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Hallo iedereen! Ik wist niet precies waar ik moest wezen met mijn vraag, dus ik plaatste 'm maar hier.

Anyways, ik heb een laptop (craptop) met Wi-Fi, heb altijd zonder problemen draadloos kunnen internetten, maar opeens liep mijn computer vast (kreeg strepen op het scherm te zien), en moest ik 'm een paar keer aan en uitzetten (hij reageerde op een gegeven moment niet meer).

Maar even later deed ie het gewoon weer, maar nou kan hij geen verbinding maken met internet, want dat WLAN icoontje is spoorloos verdwenen! Ik heb werkelijk overal gezocht (bij Deze computer, Configuratiescherm, Netwerkverbindingen! etc.) maar zonder succes.

Hoe los ik dit toch op? :shocked:

Groetjes, Prescott

Je geeft helaas niet aan welke laptop je hebt, merk en type.

Maar zit er niet een wlan knop op de laptop zelf? Of in combinatie met de FN toets?

Misschien dat je die perongeluk uit hebt gezet.

rechtermuisknop op de taakbalk(onderin) dan naar eigenschappen ga daar naar systeemvak en druk daar op aanpassen, daar kan je de icoontjes kiezen die je wilt laten zien ;) mischien zit hij daar tussen

rechtermuisknop op de taakbalk(onderin) dan naar eigenschappen ga daar naar systeemvak en druk daar op aanpassen, daar kan je de icoontjes kiezen die je wilt laten zien ;) mischien zit hij daar tussen

Ik heb net gekeken, hij zat daar idd tussen en ik heb op ''altijd weergeven'' geklikt. Maar hij staat er nog steeds niet tussen.:confused:

Je geeft helaas niet aan welke laptop je hebt, merk en type.

Maar zit er niet een wlan knop op de laptop zelf? Of in combinatie met de FN toets?

Misschien dat je die perongeluk uit hebt gezet.

Sorry helemaal vergeten, ik heb een Packard Bell ''EasyNote''. En ja hij heeft een FN toets.
Ik zou niet weten hoe ik de wlan uitgezet zou kunnen hebben..

Welke pb easynote? Typenummer.

Maar je hebt geen knop/toets op de laptop zitten met een afbeelding van een soort antenne, ofwel een knop waar wifi bij staat?

In het geval van een toets, moet meestal eerst de fn toets worden ingehouden en daarna de toets met het icoontje, terwijl je de fn toets ingedrukt houdt.

Moeders had dit laatst ook een keer, perongeluk de wifi knop uitgezet en zicht maar afvragen waarom inet het niet deed. Ook een pb.
Het kan uiteraard ook iets anders zijn, maar dan kunnen we dit in ieder geval uitsluiten. In de handleiding zou deze functie ook beschreven moeten staan.

Laatst bewerkt:
Welke pb easynote? Typenummer.

Maar je hebt geen knop/toets op de laptop zitten met een afbeelding van een soort antenne, ofwel een knop waar wifi bij staat?

In het geval van een toets, moet meestal eerst de fn toets worden ingehouden en daarna de toets met het icoontje, terwijl je de fn toets ingedrukt houdt.

Moeders had dit laatst ook een keer, perongeluk de wifi knop uitgezet en zicht maar afvragen waarom inet het niet deed. Ook een pb.
Het kan uiteraard ook iets anders zijn, maar dan kunnen we dit in ieder geval uitsluiten. In de handleiding zou deze functie ook beschreven moeten staan.

Ik kan dat nummer niet goed lezen. Helemaal versleten. Bij de sticker onderaan staat iets van B000005 of 8000005.

Ik heb geen knopjes met een antenne erop. Ik heb werkelijk alle mogelijke FN combinaties geprobeerd maar zonder succes.

Bij m'n systeemvak weigert dat icoontje nog steeds tevoorschijn te komen..

Edit: Handleiding heb ik dus niet meer haha!

Laatst bewerkt:
Ook geen knop met Wifi ernaast? Dat meld je namelijk niet. Normaal gesproken zou er bij deze knop ook nog een lichtje branden als deze is ingeschakeld.

Niet vervelend bedoelt hoor, maar je geeft daar geen antwoord op. Daarom vaag ik het dus nogmaals.

Sorry Lita112, ik heb nergens een Wi-Fi knop, en ik zie ook geen lampje branden.

Wat zegt apparaatbeheer over de kaart? Staat er een vraagteken/uitroepteken bij?

Wat zegt apparaatbeheer over de kaart? Staat er een vraagteken/uitroepteken bij?

Ik heb gechecked, hij staat er niet tussen. Ook niet onder Netwerkadapters, Overige apparaten, Computer en Systeemapparaten. In iedergeval heb ik geen problemen gevonden.

Hij staat WEL in mijn systeemvak op ''Niet-actief'', maar hij weigert tevoorschijn te komen wanneer ik 'm op ''weergeven'' heb gezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan