Waar is vanuit IE geopend .doc opgeslagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Methorst

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2005
Berichten
84
Een klasgenoot van mij heeft een geemaild bestand (via hotmail) geopend, wijzigingen gemaakt, het bestand opgeslagen en vervolgens weggeklikt. Nu is mijn vraag waar dit bestand staat opgeslagen. Ze kan het niet meer vinden.

Alvast hartelijk bedankt voor jullie oplossing, want het is een gezamelijk verslag dat dringend in geleverd moet worden.

Erik
 
Is de computer tussentijds uitgeweest? Zo ja, dan vrees ik dat het bestand foetsie is.
 
Dan moet je eens gaan zoeken in de verkenner in C:\documents and setting\gebruikersnaam\.............

daaronder zit een aantal mapjes (ik werk momenteel op een netwerk waarop ik die mappen niet kan benaderen) zodat ik uit mijn hoofd "blind" niet kan zeggen welke mappen precies. Mogelijk iemand die meelesst en wél toegang heeft tot die mappen, dat die jou even kan vertellen waar je exact binnen gebruikersnaam naar toe moet.

Zet overigens in het menu extra / weergave van de verkenner wel de optie van "verborgen mappen en bestanden weergeven" aan. Anders blijft een aantal mapjes verborgen.
 
heeft ze niet in het startmenu rechts "Onlangs geopend"
daar kun je dan bij eigenschappen ook zien waar die opgeslagen is

C:\Documents and Settings\NAAMGEBRUIKER\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\ (op naam gebruiker kiest ze de naam die onder Allusers staat)
wat ook nog kan is de locatie waar ze de laatste keer ervoor iets opsloeg

lukt dat niet probeer dan start, zoeken, en zoek op tekstdoc en op de datum bij meer opties

volgende keer eerst opslaan kiezen en daarna pas bewerken, das slimmer ;-)
 
Laatst bewerkt:
Ok, bedankt voor jullie antwoorden. Het verslag is inmiddels opnieuw gemaakt. Hij stond niet bij onlangs geopend en zoeken had ook geen zin. Of de rest van jullie oplossingen hielpen weet ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan