Waar je het beste je foto's bewaren in de cloud

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Ik heb nu Icloud en onedrive. En Picasa. Zolangzamerhand wordt het wat onoverzichtelijk :o. Hoe kan ik het beste mijn foto's bewaren? Ik heb een Iphone, Ipad en laptop met windows. Hoe kan ik het wat ordenen?
Groet Sitas

Dan lijkt Onedrive voor jou de beste optie voor te gebruiken. Je kan het installeren op je Laptop, Iphone en Ipad. Wel synchronisatie inschakelen zodat alle bestanden gesynchroniseerd zijn op je andere apparaten die Onedrive bevatten. Clouds zijn 'handig' voor simpele dingen voor up te loaden. Toch raad je ik je aan voor bestanden die persoonlijke inhoud bevatten niet te uploaden omdat de veiligheidsdienst van Amerika altijd je bestanden mogen doorzoeken zonder toestemming (zie artikel). Maar of jij er gebruik van wilt maken is een keuze voor jou natuurlijk :thumb:

Elke cloud oplossing is in beginsel hetzelfde. In vergelijking met iCloud kun je op OneDrive echter veel meer kwijt, omdat je daar meer ruimte krijgt (sowieso 5 GB t.o.v. 15 GB). ICloud is dan weer makkelijker synchroniseren met je iPad/iPhone. Maar het maakt dus vind ik niet zove uit, ik gebruik ze allebei.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan