Waar kan ik command.com downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

HellupUandMe

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hallo ik ben op zoek naar command.com (soort van cmd.exe)
Ik ben op zoek naar die van windows 98.
Weet iemand waar ik die kan downloaden?
En als hier iemand is met windows 98 kan die gene hem dan misschien posten?
Hij staat in de map C:\Windows

Bedankt maar dat is niet wat ik bedoel. Ik wel geen opstartdiskette of boot geval hebben ik wil gewoon het bestandje command.com hebben.
Precies hetzelfde bestandje als op een win98 computer (C:\Windows\command.com)

Uhm de command.com is vereist voor het booten van een 9x systeem dus op een windows 98 diskette staat hij gewoon.

Op een windows 98 machine staat hij ook nog op c:\ hij staat ook in c:\windows en ook nog in een andere map maar de exacte naam weet ik niet, meer iig staat format.com daar ook.

Ik ben trouwens wel nieuwschierig naar de reden waarom je dat bestand zoekt......

Je hebt command.com inderdaad nodig voor het booten maar ik hoef alleen dat bestandje.
Ik wil 'm gewoon effe op XP hebben

Dus als je een windows98 bootflop download..... kun je hem daar gewoon uit kopieren....

Je hebt command.com inderdaad nodig voor het booten maar ik hoef alleen dat bestandje.
Ik wil 'm gewoon effe op XP hebben

Pff, met dit warme weer, dat is nu precíes wat ik 2 dagen geleden (!) beoogde met het plaatsen van de link. Je download ', en plukt de .com er vanaf.

command.com

Hier is een website waar het bestand wel te vinden is. misschien een late reactie, maar ik had het bestand zelf ook nodig. alle bootdisk bestanden hier zijn zelf-extracting naar een diskette. mijn computer heef helaas geen diskettedrive meer dus kon ik ook niet bij de files. na een 1,5 uur zoeken kwam ik hier op:

http://www.techadvice.com/W98/S/Startup-Disk_w98.htm

suc6 ermee, als het nog nodig is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan