Waar kan ik de emails vinden die op de oude harde schijf staan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knientje

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2009
Ik heb onlangs een andere harde schijf in mijn computer gestoken, waardoor er nu dus drie interne harde schijven inzitten.
80GB IDE-schijf
120GB IDE-schijf
500GB SATA-schijf

Ik probeer echter een emailadres te achterhalen dat op een van de IDE-schijven moet staan.
Ik start Windows XP normaal gesproken op vanaf de SATA-schijf, maar dit kan ik ook nog via een van de IDE-schijven. Bij de IDE-schijf waar ik XP op staan heb, kan ik natuurlijk gewoon Outlook Express openen en op zoek gaan naar het emailadres.
Op de andere IDE-schijf staat XP-niet (meer) en die werkt dus gewoon als extra opslagmedium. Maar volgens mij heb ik alleen XP gewist van die schijf en dus niet de documenten enz enz.
Waar slaat Outlook Express de emails op? Want met de zoekfunctie vind ik ze ook niet.

C:\Documents and Settings\<inlognaam>\Local Settings\Application Data\Identities\{langecode}\Outlook Express.

Nu weet ik niet welke schijf je IDE schijf gebruikt maar die letter zul je moeten gebruiken in plaats van c:

Zoek naar .dbx-bestanden. Die worden aangemaakt en gebruikt door Outlook Express.

Maar wel verborgen en systeembestanden zichtbaar maken in beeld, mapopties.

Nou die verborgen bestanden stonden toch al aan, dus dat was het probleem niet en de dbx bestanden komen ook tevoorschijn, maar hoe krijg ik te inhoud nou te zien? De emails zelf dus.
rechts klikken, "openen met" Outlook Express (msimn.exe) werkt niet :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan