waar kan ik deze driver vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

olemla

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2000
Weet iemand waar ik de driver kan vinden voor de modem DYNALINK 56K USB 1456UT Extern voor windows 2000?
Ik heb werkelijk overal op internet gezocht maar kan 'm niet vinden... Wie kan mij helpen?

Ik zou het gewoon proberen.. Grote kans dat hij het toch doet..

Succes ermee,
Timothy

Maar dat zijn de drivers voor XP... Ik weet niet of dat veel uitmaakt..

Ben hem zelf ook aan het downloaden. Dacht ook dat het alleen voor xp was. Dat maakt zeker uit lijkt me.

Laatst bewerkt:
Ik lees net op hun site dat het voor xp EN voor 2000 is. Dus dat zou de beste driver moeten zijn.

Dit staat er op de site bij deze download.

56UT_XP.ZIP Windows XP/2000 driver. 2.92.04 2.51 Mb.

Dus deze zijn oke voor Windows 2000

nou

kzou 't proberen op kaza mis of overnet of emule

dj sj

Bedankt allemaal!

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties.
Ik ga één en ander uitproberen!

Re: nou

Geplaatst door dj_sj
kzou 't proberen op kaza mis of overnet of emule

dj sj

Hoezo Kazaa/Overnet/Emule :8-0:

ze zijn toch gewoon op het I-net te vinden :confused:

Ik denk niet dat er mensen zo gek zijn om drivers op Kazaa en/of andere shareprogramma's te zetten, de meeste zijn toch al via Internet te verkrijgen

Geplaatst door DJ Twente
Even voor iedereen die drivers zoekt:

www.driversguide.com

Login = drivers
Passw= all

Ik heb daar al meerdere keren met succes gezocht.

Groeten Iwan

Da's leuk, maar het is toch raadzaam om eerst eens bij de fabrikant van de hardware te gaan zoeken.

Geplaatst door maestro12

Da's leuk, maar het is toch raadzaam om eerst eens bij de fabrikant van de hardware te gaan zoeken.

Inderdaad eerst op de site van de fabrikant kijken, als je daar nix kan vinden, is deze site (driverguide.com) zeker een goede optie om verder te zoeken :)

Geplaatst door maestro12

--------------------------------------------------------------------------------

Inderdaad eerst op de site van de fabrikant kijken, als je daar nix kan vinden, is deze site (driverguide.com) zeker een goede optie om verder te zoeken

Sluit ik mij bij aan, maar je hebt nu eenmaal drivers die bij de fabrikant niet meer te vinden zijn, en dan is dit heel makkelijk. Overigens stuurt "driverguide" je ook regelmatig naar de Site van de fabrikant, dus zou je eigenlijk van 2 walletjes kunnen snoepen

Groeten Iwan

Geplaatst door DJ Twente
Even voor iedereen die drivers zoekt:

www.driversguide.com

Login = drivers
Passw= all

Ik heb daar al meerdere keren met succes gezocht.

Groeten Iwan

Dan heb je mijn eerste antwoord zeker gemist? Daar had ik ook de drivers vandaan.;) DriverSguide of driverguide maakt niet uit, je komt op dezelfde pagina uit.

Je hebt gelijk Tanja, die had ik inderdaad over het hoofd gekeken, ben je nu boos op me? nee toch??? :confused: hihi

Ach ja, soms wil me dat wel eens overkomen, dat ik ergens overheen lees, maar ik lees wel meer berichten, en besef dan, ik ben niet de enige......

Groetjes, Iwan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan