Waar kan ik deze printer goedkoop kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
hallo,

ik zoek deze printer zo goedkoop mogenlijk : canon pixma ip4200

waarom zoek ik deze ? : hij kan op dvd's printen.

mvg,ericosman

Beste Ericosman,

De printer kan je op vele plekken kopen; we weten dus nooit zeker of de winkel die we aanbieden het goedkoopste is.

Het beste kan je op marktplaats kijken als je hem zo goedkoop mogelijk wil hebben.
(Hier heb je er bijvoorbeeld al een voor €20: Klik hier om naar de advertentie te gaan!

Verder zou je Google kunnen proberen!

De welbekende webshops als Bol.com of Alternate of bijvoorbeeld Azerty.

Je zou kunnen kijken in verschillende winkels bij je in de buurt of je zou op een vergelijk website kunnen kijken als Vergelijk.nl

Genoeg keuze denk ik zo ;) ..

Groetjes Stefan95

stefan weet jij toevallig hoe die apparaten heten die aleen dvd's en cd's kunnen bedrukken ??

mvg,ericosman

Niet te vinden in de prijslijsten. Wellicht kan je een iets modernere printer uitzoeken (ConsumentenBond: Beste koop februari 2006)
Denk niet dat er een winkel is die 3 jaar oude modellen nog verkoopt.

hallo iedereen ik zoek dezen printer omdat hij goedkoop is en dvd's kan bedrukken.
als iemand een goedkoop apparaar heeft die cd's/dvd's kunnen bedruken zeg het a.u.b. want ik heb een goedkoopen dvd/cd printer nodig :)

mvg,eric osman

het moeten niet perse printers zijn maar tenminste een apparaat zijn die goedkoop mogelijk is en "witte" dvd's bedrukt

Hoe wil je een apparaat wat dingen bedrukt dan noemen?
Je kan ook eens zoeken op google naar "lightscribe". Je hebt daar speciale DVD's of CD's voor nodig en een speciale brander. De afbeeldingen worden dan in de DVD of CD gebrand.

Als je die DVD's wilt bedrukken zal je toch een printer moeten zoeken denk ik... :rolleyes:

oke :)

maar als iemand een goedkopen printer weet/heeft ( rond de €40 of minder :D ) liggen die die kan bedrukken dan koop ik die denk ik :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan