Waar kan ik dit updaten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchbull

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Hallo,

Ik zou graag de onderstaande hardware willen updaten, maar welke software heb ik daarvoor nodig?

Het gaat om mijn moederbord de MSI KT3 Ultra2
(MS-6380E) en als het kan ook de chipset (VIA VT8367 Apollo KT333), maar ik weet niet of dat zin heeft?

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen waar ik dit kan doen en welke software ik nodig heb, dat ik niet de verkeerde erop zet, want dat is al eens eerder gebeurd!!

Alvast bedankt!!!

Geplaatst door Dutchbull
Hallo,

Ik zou graag de onderstaande hardware willen updaten, maar welke software heb ik daarvoor nodig?

Het gaat om mijn moederbord de MSI KT3 Ultra2
(MS-6380E) en als het kan ook de chipset (VIA VT8367 Apollo KT333), maar ik weet niet of dat zin heeft?

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen waar ik dit kan doen en welke software ik nodig heb, dat ik niet de verkeerde erop zet, want dat is al eens eerder gebeurd!!

Alvast bedankt!!!

Hoi,

Wat bedoel je precies met updaten?Nieuwe drivers;overklokken;BIOS updaten....iets presieser graag

Grtzzz..

Oh ja, tuurlijk....sorry!!

Ik zou de drivers graag willen vernieuwen, maar ik weet niet wat ik daarvoor moet downloaden en waar ik dat kan vinden, ik gebruik win '98 SE!!

En wat is overklokken precies?

Ben je niet tevreden over de prestaties van je moederbord?

Je kan je AMD proccesor overklokken d w z dat je de kloksnelheid iets opvoert in kleine stapjes waardoor zijn prestaties toenemen maar.......je moet wel enige kennis van zaken hebben voor je hier aan begint.Bovendien krijg je met ander problemen als een zwaardere koeling te maken.overklokken

Je kunt voor je MoBo de nieuwste 4in1 drivers downloaden maar ook hier geld dat als je PC goed draait dan zou ik het zo laten!Viaarena

Grtzzz.

Toen ik mijn computer kocht, toen werd mij verteld om alle nieuwe drivers te downloaden en te installeeren, vandaar dat ik het even vraag!!

En hoe kan ik mijn videokaart overclocken? Is daar een programma voor of moet ik dan in de bios zoeken?

Ik heb een Nvidia GF4 MX440.

Videokaart overklokken heeft op zo'n, toch van zichzelf al zwakke, kaart geen zin.

Je kunt ook gewoon naar MSI gaan. (bovenin rechts)
Je typt je type moederbord in en dan krijg je meteen een uitdraai wat je allemaal kunt krijgen.
Nog beter is het om het progje live update te downloaden. Je kunt dan vanaf de site de boel laten bekijken. Zelfs flashen. Of je doet het met monitor en je haalt de downloads binnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan