• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

waar kan ik een gratis online cursus office 2003 vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://users.skynet.be/onderland/Excel.htm
http://users.skynet.be/onderland/favorite.htm

Ik zou echter deze websites (de mijne dus) gebruiken als aanvulling. Ga naar de bibliotheek... koop een basishandboek, of ga naar een school (Avondcursus of zoiets).
Wat je op websites vind zijn gewoonlijk slechts fragmenten. Je bent er nooit zeker van of je geen belangrijke vaardigheden zal missen, die in elk basishandboek wel te vinden zijn.

Luc

Dit zijn allemaal erg verouderde lessen die ik daar vind, excel 2003 ziet er heel anders uit. Ook ergens wat recenter les materiaal te vinden?

erwin32 zei:
Dit zijn allemaal erg verouderde lessen die ik daar vind, excel 2003 ziet er heel anders uit. Ook ergens wat recenter les materiaal te vinden?
Volgens mij is die vraag al beantwoord. ;)
Luc Heyndrickx zei:
Ga naar de bibliotheek... koop een basishandboek, of ga naar een school (Avondcursus of zoiets).

buffy zei:
Volgens mij is die vraag al beantwoord. ;)

Dat weet ik ook wel, en dat ga ik niet doen. Ik zoek lessen op internet. Ik dacht dat mijn vraag duidelijk was...schijnbaar dus niet...maar even goed bedankt...

Hmmm... Wat is er verouderd aan de variabelen: Integer; Byte; String; enz. ?
Wat is er verouderd aan lussen? For i = 1 to 10 .... Do Until x = y ... enz.
Wat is er verouderd aan de datumproblemen in andere taalversies?

Indien je je zo nodig wil beperken tot enkel de nieuwe voorzieningen:
In de Help van Excel zit er een rubriek: Nieuwe voorzieningen.

Luc

ps. Je zal géén enkel boek; website of les vinden die enkel nieuwe voorzieningen behandeld. Men zal echter hoofdzakelijk de zaken behandelen die je niet kan missen.

Enne.... zo je zou twijfelen: Ik werk zelf met Excel 2003

Laatst bewerkt:
erwin32 zei:
Dat weet ik ook wel, en dat ga ik niet doen. Ik zoek lessen op internet. Ik dacht dat mijn vraag duidelijk was...schijnbaar dus niet...maar even goed bedankt...
Nou, sorry hoor. :o Mijn ervaring is nu eenmaal dat voor de basiskennis boeken veelal de beste bron zijn. Op internet is uiteraard ook veel interessants te vinden, maar dat is vaak meer aanvullend van aard of juist gericht op zeer specifieke toepassingen van het programma in kwestie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan