waar kan ik grand theft auto liberty city stories update/patch vinde?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimepjes94

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
hallo,

ik heb grand theft auto liberty city stories gedownload maar ik wil graag ook update's installeren maar ik kan deze niet vinde,is er ergens site daarvoor?

mvg crimepjes94

Er bestaat tegenwoordig iets heel handigs GOOGLE!!!!!! Zou je echt eens moeten proberen dan vind je het meteen :)

ik heb nu 2patche's voorderest kan ik niet meer vinde..? of zijn der maar 2?

Je zocht toch een patch? Nou mooi je hebt ze 2 zelfs nu moet je toch wel zelf kunnen!

Zijn er andere dan?En ik vind dit niet echt een gepaste vraag voor helpmij...

google maar:hoeveel gta lcs patches zijn er?
Ik vind dat een 8jarig kind dit al had kunnen doen!

Eerlijk gezegd lig ik hier een beetje dubbel van.
In de link die ik net stuurde kon je de regels van helpmij vinden na het wachten.
Een kleine quote voor degene die mij lompe kerel noemt:
Warez:

Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
Naar warez mag niet worden gevraagd.
Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op Helpmij.nl niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyrigh

Verder geen ruzie zoeken hoor! Dat breekt mijn hart!
Gr. Lompe kerel.

Laatst bewerkt door een moderator:
@BleuroothUSB,

graag het modereren aan de moderators overlaten en alleen een misbruikmelding geven. Lees ook even deze mededeling daarvoor door;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/214634-Leden-die-zich-als-semi-moderators-gedragen

Voor de rest topic opgeschoond, graag het netjes houden.

Teven topic van een slot voorzien, gezien via Helpmij.nl geen links mogen worden gegeven.
slotje.gif

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan