Waar kan ik Internet Explorer 3.0 OF LAGER downloaden??

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanmethorst

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
288
Ik heb hier een hele oude computer staan van 1,5 GB en die wil ik graag aansluiten op internet (we hebben er al 6 bij elkaar aangesloten via kabel van @home) Op die compy draait IE 6.0 niet zo goed... ;) (niet zo vreemd hè) marjah. nou is mijn vraag, waar kan ik Internet Explorer 3.0 OF LAGER downloaden?? En dan het liefste meteen de url waar als ik op klik ik 'm meteen op kan slaan... (en niet zo van: kijk eens op www.download.com)

HELP MIJ!!

Groeten Steef
 
Geplaatst door stefanmethorst
En dan het liefste meteen de url waar als ik op klik ik 'm meteen op kan slaan... (en niet zo van: kijk eens op www.download.com)

HELP MIJ!!

Groeten Steef

Nog eisen stellen ook,ga ff lekker zelf zoeken op google ofzo :evil:
 
Reageer alsjeblieft alleen als je iets zinnigs te vertellen hebt... Helpmij.nl is al druk genoeg!!
 
Helpmij.nl is misschien een computerhelpdesk, maar het is niet de bedoeling dat wij het werk voor jou opknappen. Lees even je eigen post door en je weet dadelijk waar je moet gaan zoeken.

Even googlen doet trouwens ook wonderen, probeer maar eens "Internet Explorer 3 download" oid.
 
En als je een TOP link krijgt van Caspar dan zeg je toch: BEDANKT !! en je vinkt het aan als ' vraag opgelost'.
 
SORRRY!!!!!!

mijn internet is de afgelopen 2 weken al kapot K*T @home!!! Ik had 't nog niet eens gezien

:thumb:BEDANKT CASPER!!!!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan