Waar kan ik spullen inkopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandert8

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2011
Hallo,

Ik zou graag elektronica dingen willen inkopen en hier in NL gaan verkopen, maar ik kan nergens iets vinden waar ik spullen in kan kopen, weet iemand een site? Ik zou graag accessoires voor spelcomputers of micro sd e.d. willen inkopen.

Ik hoor graag of iemand een optie heeft.

Sander

Iets goedkoper, ja sorry ik ben er zelf niet zo in thuis

oke, vandaar... Het is helaas niet genoeg om er van in te kopen om er winst mee te maken... Toch bedankt!

Ehh, je meent het écht?

Als je in Google op elektronica groothandel laat zoeken kom je bijv. hier uit.

Echter, de eerlijkheid gebiedt mij jou een ongevraagd advies te geven:

als jij niet in staat bent om een simpel zoekopdrachtje in Google te plaatsen dan gaat het met jouw ondernemerschap op dit terrein niet goedkomen. Vanzelfsprekend moet je als slimme ondernemer helemaal niet bij de groothandel inkopen maar andere, meer directe lijnen van inkoop zoeken en de groothandel overslaan. (marges...................)

Ehh, je meent het écht?

Als je in Google op elektronica groothandel laat zoeken kom je bijv. hier uit.

Echter, de eerlijkheid gebiedt mij jou een ongevraagd advies te geven:

als jij niet in staat bent om een simpel zoekopdrachtje in Google te plaatsen dan gaat het met jouw ondernemerschap op dit terrein niet goedkomen. Vanzelfsprekend moet je als slimme ondernemer helemaal niet bij de groothandel inkopen maar andere, meer directe lijnen van inkoop zoeken en de groothandel overslaan. (marges...................)

Sorry, ik ben al langer bezig met handelen via ebay, dat lukt goed, alleen ik wil ook andere dingen verkopen dan op ebay staan.

Met alle respect : Ebay is geen 'vrij ondernemerschap', da's een (veredelde) marktplaats.

ik zie net helaas dat het toch nog aan de dure kant is om het nieuw op marktplaats aan te bieden...

Je kunt zelf toch wel klikken op een link. Dat moet toch wel lukken, er staan daar veel shops. Probeer er gewoon een paar

Ik stelde meer deze vraag op helpmij aan mensen die al hebben gehandeld en hun site aan mij willen geven:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan