waar kan ik zien welke videokaart ik heb?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wat moek doen??

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2006
ik heb geen id waar ik kan zien welke videokaart ik heb..:S
ik heb al gekeken bij confuguratiescherm => system
en bij eigenschappen => instellingen
maar daar stond het ook niet..
ik hoop dat iemand weet waar ik het wel kan vinden..
alvast bedankt

MVG

Hallo,

Je kunt naar start -> Configratiescherm -> vormingen en themas -> beeldschermresolutie wijzigen en daar staat je videokaart, klik evtenueel nog op geavanceerd voor nog wat meer details te zien

Groetjes Sjors

Nu roepen er 10 tegelijk: "Everest downloaden"

Soms staat het bij 1x rechts klikken op bureaublad, eigenschappen, instellingen , geavanceerd, adapter.........

die bijde manieren heb ik al geprobeert maar die werken niet.. er staat niets bij :( alleeen beeldscherm: standaard beeldscherm op.. en dat van resolutie instellen en bits enzo..

en hoezo roepen er nu 10 tegelijk everest downloaden??:confused:

Laatst bewerkt:
Normaal is dat de eerste reactie... Everest kun je gratis downloaden en geeft je een zeer gedetailleerd overzicht van alle onderdelen die in je PC zitten.... Google naar: Lavalys Everest

oooh! lol ik dacht everestpoker :p maar die had ik al;) ik zal wel ff everest downloaden
dankjewel voor de hulp;)

Hallo

Of ... je lost 2 schroeven van uw systeemkast en kijkt welke videokaart erin zit .:o ;)

Peter

ik heb everest gedownload en er staat dat ik een sis330 mirage integrated heb dus heb ik een 330 series driver nodig maar die kan ik nergens vinden.. ik kan em ook niet vinden op www.sis.com daar staan alleen 300/305 en boven de 600 :confused:

De sis 741 driver zou de truc moeten doen....... [sis741 is de chip op de sis330 mirage]

kunt u alstublieft een link sturen waar ik die kan downloaden want ik snap er helemaal niks van:o op sis.com kan ik die ook niet vinden.. ik zie alleen

xabre series gpu
sis 315 series gpu
sis300/sis303 series gpu

en

sis661 & sis 760 series
sis650 & sis740 series
sis630 & sis730 series

De gpu van de 330 is de sis741, dus 740 series zou moeten werken.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan