Waar komt de 1 vandaan? Opdracht, DOS-window, batch

Status
Niet open voor verdere reacties.

city guy

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2010
Berichten
710
Hallo allemaal,
ik heb een klein batchfile gemaakt (in notepad++). het relevante stukje zit in foto1

Tijdens het executen kom ik ineens een 1 tegen vlak voor de >> tekens waardoor het DIR commando niet meer werkt.

Hoe kan dat? Heeft iemand daar een idee over?
Dank alvast voor het meedenken
CG

we hebben het hier over een windows 10 home systeem, volledig bijgewerkt, op een hp envy convertible
 

Bijlagen

  • foto1 batch.JPG
    foto1 batch.JPG
    48,9 KB · Weergaven: 38
  • foto2.JPG
    foto2.JPG
    26,7 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:
Is dat niet:
dir/s f:\RoboCopy.foto.log\*.pdf
 
@city guy,
Om ons wat werk te besparen:

- Graag alleen een nieuwe reactie aanmaken wanneer er reeds gereageerd is op je laatste reactie. Dit voorkomt onnodig berichten moeten samenvoegen om het onderwerp overzichtelijk te houden.


Hallo edmoor,

die 1, die heb ik eerder nooit gezien. Of toegevoegd gezien. Je mag toch verwachten dat de opdrachtregel uit de batchfile onveranderd wordt overgenomen. Ik zal 'ns testen met een bestaande outputfile en kijken wat daaruit volgt.
Dank.

Nee, niet als ik een tekstbestand met de naam RoboCopy.foto.log wil aanmaken.

Dank, Senso
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@city guy,
Om ons wat werk te besparen:

- Graag alleen een nieuwe reactie aanmaken wanneer er reeds gereageerd is op je laatste reactie. Dit voorkomt onnodig berichten moeten samenvoegen om het onderwerp overzichtelijk te houden.


Hallo edmoor,

die 1, die heb ik eerder nooit gezien. Of toegevoegd gezien. Je mag toch verwachten dat de opdrachtregel uit de batchfile onveranderd wordt overgenomen. Ik zal 'ns testen met een bestaande outputfile en kijken wat daaruit volgt.
Dank.

Nee, niet als ik een tekstbestand met de naam RoboCopy.foto.log wil aanmaken.

Dank, Senso

Ik heb even tijd gehad om te kunnen testen. Die '1' verschijnt altijd. Of de file nu wel of niet bestaat en of ik de outputfile groter maak of initialiseer, het maakt niet uit. Ik laat het maar zo want verder is de output correct.

Dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan