Waar ligt het probleem, mobo?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herman D

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
Hallo,

Vorig jaar kocht ik een pc-tje van packerd bell met een Gigabyte mobo, echter ging dat moederbord laatst naar zijn gootje en bleek dat het doorgebrand was, als ik hem dan opstartje kreeg ik geen beeld, op mijn beeldscherm bleef 'no signal' staan, ook hoor ik geen bekende piepjes die een pc zou moeten maken om op te starten. Ik heb nu een nieuw moederbord gekocht maar ik heb geen resultaat meer, het beeldscherm blijft op 'no signal' staan en ik hoor nog geen geen piepjes, ik heb dus een nieuw moederbord, geheugen en processor. maar tot nu toe veranderd er niet veel aan de pc.. ik krijg geen beeld dus kan ook niet in de bios komen, de jumper en het batterijtje heb ik al aantal keren gereset.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Herman D

WELKOM OP HELPMIJ...

Wat doet ie wel en wat doet ie niet??
Gaan er lampjes branden?Hoor je hem opstarten?
Al eens naar de voeding gekeken??

WELKOM OP HELPMIJ...

Wat doet ie wel en wat doet ie niet??
Gaan er lampjes branden?Hoor je hem opstarten?
Al eens naar de voeding gekeken??

Als ik de power knop indruk dan hoor je wel de harde schijf opstarten en de cd-rom, en voor de rest draaien alle fans gewoon. echter nadat ik het heb ingedrukt dan blijft er een rood lampje branden bij de powerknop en die gaat na een tijdje uit. Ik heb gister geprobeerd om het met een andere voeding te doen maar ook daar geen resultaat.

En je videokaart??Een losse of zit je via onboard??
Moederbord juist geplaatst?(afstandbusjes?)
alle aansluitingen goed?

De videokaart zit on board, als ik een videokaart op het pci slot doe geeft die ook geen beeld. Afstand busjes heb ik correct aangesloten en ik weet zeker dat ik alle kabels goed heb aangesloten. maar ook als ik het geheugen eruit haal en de pc dan start geeft die geen piepjes.

pppfffff:confused::confused:

Moet nu antw schuldig blijven.Ik zoek eens rond op het forum en wellicht dat een mede Helpmij'r met nog mogelijke oplossingen komt

Ik heb het opgelost, wat het probleem was zat niet in de voeding processor of videokaart.. aar op het moederbord zaten drie jumpers die nog moesten worden omgezet in FSB800.

Maar toch hartelijk dank voor uw snelle reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan