Waar moet ik aan denken met upgraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tristanov

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 sep 2009
Hoi,

Ik zou graag me computer willen upgraden, en wil het door een bedrijf laten doen.
Maar ik voordat ik zoiets wil doen, zou ik graag weten wat ik allemaal wel en niet kan.

Ik heb:

3600+ AMD Semphron moederbord
Geforce 6600 gt Nvidia video kaart
1 gig ram
180 gig harde schijf

windows xp sp 3

Nog meer info nodig?

i.i.g.

Ik wil er een betere spellen computer van maken, want hij is redelijk verouderd.

Ik zat te denken aan een Geforce GTS250 512 MB of een Radeon HD 4650 1024 MB. Met een Intel Core i7 920 Processor met 6 gig ram.

Dus ik had de vraag:

Kan ik hem zo laten upgraden? Of is een nieuwe computer goedkoper?
En vergeet ik iets waar ik zeker aandacht aan moet besteden?
Kan ik ook 4 gig ram, en dan 2/3 maanden later upgraden naar 6 gig ram met deze mobo?

p.s: Dit moet een oplossing zijn voor anderhalf jaar.

met vriendelijke groeten,

Tristan.

Hoi,

Ik denk dat je zoveel moet upgraden dat je net zo goed een nieuwe pc kan aanschaffen.
Dus dan is het maar net wat je budget is en wat je precies wil alleen de pc of ook besturing monitor en natuurlijk wat je precies wat je ermee wil doen.

Modag

Hoi,

De nieuwste spellen erop spelen is voornaamste reden, budget is rond de 400 euro.
En hoe bedoel je met besturing monitor?

groeten,

Tristan

Hoi,

Of er vista bij moet en of dat je een monitor erbij moet hebben.

Modag

Troost je, als je maar 400 euro hebt en je wilt de nieuwste games spelen kun je die Intel i7 920 wel schrappen. Of 200 euro erbij, of voor een AMD Phenom II X3 720 of X4 955 gaan.

Dan sowieso nog een betere grafische kaart zoals een ATI HD4870 en een setje werkgeheugen. En vergeet het moederbord niet.
En inderdaad ook nog een nieuwe monitor en Vista als je die nodig hebt.

En je voeding ook nog waarschijnlijk, als ik je huidige hardware bekijk. Zal wel niet sterk genoeg zijn om een nieuwe processor + videokaart aan te kunnen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan