waar moet ik een nieuwe deskop pc of laptop kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
hallo,

ik wil binnenkort een nieuwe deskop pc of laptop aanschaffen. Alleen nu is het zo dat het wel een redelijke game pc moet zijn en niet meer mag kosten dan 600 euro's. Ik zou er dan minimaal een videocard van 512 mb in willen hebben en 4 gb ram. Ik weet zelf niet hoeveel zoiets kost maar daarom ben ik op dit forum:P Weet iemand een mooie pc of een goede site?

Alvast bedankt

Drioras

hallo,

ik wil binnenkort een nieuwe deskop pc of laptop aanschaffen. Alleen nu is het zo dat het wel een redelijke game pc moet zijn en niet meer mag kosten dan 600 euro's. Ik zou er dan minimaal een videocard van 512 mb in willen hebben en 4 gb ram. Ik weet zelf niet hoeveel zoiets kost maar daarom ben ik op dit forum:P Weet iemand een mooie pc of een goede site?

Alvast bedankt

Drioras

Zoek een winkel dicht bij jou in de buurt als er dan iets mis is je er ff op de fiets naar toe kan en niet de computer op moet sturen en voor langere tijd kwijt bent.

Gerrit

ja, maar hier bij me in de buurt is alles zo duur en je krijgt hier alleen laptops en deskop pc die een beetje oud zijn:S

iemand anders nog een idee?

alvast bedankt
Drioras

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan