WAAR moet je Cable modem protocol aanklikken???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carcelia

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Hi All,

Ik ben bezig te proberen mn Sweex Router aan te sluiten op mijn computer met nog 2 computers van de kdis.

Nou staat er in het boekje dat je voor het configureren dat protocol aan moet klikken, maar waar??
En je zou ook met http://192.168/2.1 in het configuratie scherm moeten kunnen komen, nou NEE dus, of met welk ander ip adres :-(

PLEH..

Bedankt alvast,
Carla

Re: ook

Geplaatst door Carcelia
yep

Ben je er nu wel of niet in.
Dit zijn van die antwoorden waar we niks mee kunnen.:(

Oke,
hoe ben je het aan het proberen.
Je doet een kabel van de moden naar de router (wan poort) en van de router een kabel naar 1 computer.
Dan open je internet explorer en type je in de lege adres balk 192.168.2.1 en geeft een enter dan zou je in de webbrowser van je router moeten komen.
Is dit een nieuwe router?

ja

hoi,

De kabels zitten goed lijkt me.
Ik heb geprobeerd om die url in te tikken maar krijg gelijk een 404
Maar waar kun je dat cable modem protocol aanklikken dan? Is dat in het configuratie scherm van de router?
Waar ik dus niet in kan komen :-(

M vr gr.
Carla

Ja dat moet in dat scherm waar jij niet inkomt.

welk type sweex heb jij.

sweez

Swewx 4 ports breedband router niet draadloos dus en chello Classic

Hi Puppie en Maestro,

Ik heb eerst mn kast weer rechtgezet, zag al dat ik meer foutjes gemaakt had met typen, slordig voor een typetut ha ha nee streepje stond niet in de url :D

Bedankt voor die Underground url, ik ga gelijk kijken. Hij is nieuw gekocht op een computerbeurs afgelopen weekend. Dus zou ie gewoon leeg moeten zijn.

GRoetjes,
Carla

site

Die blauwe urls die je aan kan klikken. Krijg overal een 404 op.

Kijk even op de site zelf die ik hierboven aangaf.
Misschien dat je daar wijzer wordt.

bedankt

Bedankt allemaal, het is opgelost zij het met hulp van iemand die kwam kijken :-)

M vr gr.
Carla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan