waar office pakket kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

relliekel

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2011
hallo allemaal,

ten eerste ik ben een leek op pc gebied :)

maar waar kan ik het beste een office pakket kopen?
heb office 2010 prof op het oog (heb publisher nodig). alleen er zit gigantische prijsverschillen in.
officieel kosten ze honderden euro's terwijl op marktplaats ze al voor 30 euro te koop staan, ongebruikt, nl-talig en met code.
dit klinkt alsof het kopiën zijn of oplichterij.
maar wat is waar???

alvast bedankt

gr dennis

daar zit zo ver ik kan beoordelen geen publisher tegenhanger bij

er was trouwens toch ook iets dat gezinnen met schoolgaande kinderen een office pakket spotgoedkoop aan kunnen schaffen?
wie weet daar iets meer van?

Laatst bewerkt door een moderator:
De versies op ebay zijn vaak niet gebruikte OEM versies. Strikt genomen mogen die niet verkocht worden.

heeft er iemand ervaring met de aanschaf van zo'n pakket via marktplaats voor zo'n luttel bedragje?

is het nodig om via slim.nl schoolgaande kinderen te hebben of kan iedereen daar wat aanschaffen?
staat dat deze maar 1x de code geactiveerd kan worden. wil dat zeggen dat ik bij een nieuwe pc weer een nieuw pakket moet kopen? of wat bedoelen ze er precies mee?

ja, wil wel een beetje zeker zijn van de zaak :)
maar in ieder geval voor de reactries!

schoolgaande kinderen of daar werkzaam zijn is voldoende

Via marktplaats/ebay weet je niet wat je krijgt. Illegaal is het volgens Microsoft wel.

Wat ze met die 1x bedoelen is dat het pakket voor 1 pc is. Bij slim kun je het pakket wel verhuizen naar een nieuwe pc. Heb je 3 pc's thuis dan zul je ook 3 pakketten moeten kopen.

Via Slim kun je dus microsoft office 2010 profession krijgen voor 56.20 euro en dan krijg je een originele cd en key. Is dit een echte site of een russische illegale site want ik vertrouw het niet zo daar dit pakket in de winkel minimaal 239 euries kost.:confused:

slim is betrouwbaar maar is voor scholieren en docenten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan