Waar officiele Windows installatie downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jensvde

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2010
Hallo iedereen,

Ik heb 2 jaar geleden een Windows 7 Pro gekocht toen ik mijn systeem bouwde. Ik heb toen een OEM versie genomen omdat die goedkoper is. Maar nu ben ik mijn dvd kwijt geraakt.

Ik kan met mijn key de installatie schijven niet downloaden via de Microsoft Software Recovery website, omdat die geen OEM keys accepteert.

Weet er iemand waar ik de officiële Windows 7 Pro NL SP1 iso's kan downloaden? Of is er misschien iemand die ze voor mij wil downloaden met zijn key?

Ik ben opzoek naar de volgende bestanden:
X17-59233.iso (x86 versie)
X17-59236.iso (x64 versie)

Alvast bedankt!

Jens

Probeer hier eens: http://www.microsoft.com/en-us/software-recovery

Daar staat als info vermeld:
Windows 7
Thanks for being a Microsoft customer. This site will help you accomplish the following:

Create a Windows 7 DVD for installation on a new hard drive
Create a backup Windows 7 DVD
Create a bootable USB drive with a copy of Windows 7

(Overigens is de taal hier ook aan te passen)

Bedankt voor de reactie, maar zoals ik al schreef werkt die site niet met OEM keys enkel met de retail versie

Ik heb er al achter gezocht, ik kan enkel de 64 bit versie vinden. De 32 bit versie is precies nergens te vinden. Ik heb wel enkele All-In-One versies gevonden, maar hoe kan je checken of met de Windows installaties niet geknoeid is?

Die zijn wel zonder sp1 maar die kan je er zelf nog bij slipstreamen dacht ik

Laatst bewerkt:
Nooit een vervuilde binnengehaald en idd zijn ze er zonder SP1, bij Bitsnoep b.v. staat een oem 32 bit.

Ik heb de oplossing gevonden denk ik. Ik heb een Engelse Windows 7 Pro SP1 gedownload, en dan een nederlands language pack er bij gestopt met Win Toolkit. Ik kan dan ook in een keer alle updates er ook bij ingebouwd, zodat ik hem niet meer moet updaten wanneer ik hem installeer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan