Waar R4 kaart Nintendo 3DS kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin78

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 aug 2011
Beste allemaal,

Ik zoek me een ongeluk waar ik een betrouwbare r4i 3ds kaart kan kopen. Wie kan mij hiermee helpen? Liefst natuurlijk met korte levertijd.

Daarnaast vroeg ik me af wat het verschil is tussen en r4i Gold en r4i shdc kaart.

Ik kon niet zo snel een topic vinden hierover, excuus als ik er een over het hoofd gezien heb.

Hopelijk kan iemand mij adviseren over een betrouwbare leverancier van r4i 3ds kaarten.

Alvast bedankt.

Hey, Bestaan die al? want ik vraag me af waar je die 3DS spellen kan downloaden...
Maar in iedergeval je kunt kijken op klik, daar staan bijna alle webwinkels op, ook reviews van mensen ;)

Overig, op Shoppingervaring.nl zie je dus alle webwinkels, en hier is een goede webwinkel van shoppingervaring.nl
KLIK, er staat dat de site een oplichterij is maar ik bestel altijd daar hoesjes/r4/koeler voor mijn laptop en xbox 360 games, lees btw ook de reacties, zie je zelf dat ik gelijk heb ;)

Laatst bewerkt:
Top bedankt allemaal. Via de link van Madmuppet op de website terecht gekomen waar ik ze kan bestellen.

ik denk dat je beter een acecard 2i kan kopen
deze zijn bij mijn weten veel stabieler dan de r4 kaart en er komen ook vaker updates van:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan