Waar staan de Email adressen opgeslagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanskraan

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2005
Berichten
255
Ik werk met Windows Live Mail en met Windows 7.
Omdat de C schijf (SSD) volliep heb ik vele bestanden in het mapje mijn naam geprobeerd over te zetten naar de D schijf (HDD). Dit is echter niet goed gegaan. Vervolgens heb ik alles weer terug gezet naar de C schijf. Alles lijkt nu weer te werken met uitzondering van het feit dat alle E-mail adressen (contacten) weg zijn. Ik heb echter niets gedeletet.

Vragen:
Waar worden de E-mail adressen opgeslagen door Windows Live Mail?
Hoe heet dat bestand met E-mail adressen en welke extensie heeft het?
Hoe kan je ze terugzetten als je ze weer boven water zijn?

Bij voorbaat mijn dank voor alle waardevolle suggesties en oplossingen.
 
Mhh Vervelend zeg. Probeer dit eens te lezen en te volgen. Of het helpt weet ik niet. Proberen kun je het wel. Is dit vergelijkbaar met jou situatie. Klik

Systeemherstel helpt natuurlijk niet meer he, had je dat al gedaan. Windows Live Essentials en dan Windows Live Mail opnieuw installeren dat zal denk ik dan ook niet gaan. Ik hoop voor je dat je er wat aan hebt. Succes.
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is opgelost. Op een heel merkwaardige plaats in de verkenner stonden mijn contacten. Deze heb ik geïmporteerd in het programma Windows Live Mail. Vervolgens werden ze zichtbaar in het programma.

Ik blijf met de vraag worstelen en zou graag een antwoord willen hebben a.u.b.
Op een andere computer werk ik met Windows 8.1 en het E-mail programma is Windows Live Mail 2012. Vraag: Wat is de opslaglocatie van de E-mail adressen en de in- en uitgaande mail etc.? Ik kan ze werkelijk niet vinden. Ik wil namelijk een back-up maken van die gegevens maar het moet toch niet nodig zijn om elke keer de procedure "exporteren" in gang te zetten, te meer daar andere back-up procedures (voor bv Excel en Word bestanden) vrijwel geheel geautomatiseerd kunnen worden met weer een ander programma (Back-up programma)

PS: Hoewel mijn aanvankelijk geformuleerd probleem in principe is opgelost, sluit ik de draad nog niet. Ik wil dat pas doen als op boven gestelde vraag een antwoord is gekomen.
Hartelijk dank voor de reacties bij voorbaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan